Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Galaxy 2001 - Kluczyk synchronizacja pilota i kodowanie immo

cougar 10 Maj 2016 23:31 4851 0
  • #1
    cougar
    Poziom 2  
    Witam,

    Potrzebuję pomocy w 2 kwestiach dotyczących dorobienia drugiego kluczyka do Galaxy 2001 1.9 tdi AUY

    1) Zakupiłem używany klucz z pilotem od Galaxy taki sam jak mam oryginalny od samochodu. Oznaczenie na obu jest identyczne: SIEMENS 433,92 Mhz 5WK4 790/97/98 Oryginalny działa prawidłowo i daje się kodować w zamku drzwi kierowcy zgodnie z procedurą z instrukcji obsługi, natomiast zakupiony pilot nie daje się prawidłowo zakodować. Baterie w obu są nowe, dioda miga 5 razy w trakcie kodowania, ale auto nie potwierdza mignięciem diody na drzwiach(w przypadku oryginalnego po zakodowaniu miga dioda na drzwiach jako potwierdzenie) W VAG-u wszedłem w Centralną Elektrykę i wypluło mi błąd związany z nieprawidłowym pilotem(jutro go spiszę) Dodam tylko, że nie mogę VAG-iem połączyć się z modułem komfortu i z centralnym zamkiem. Oryginalny kluczyk działa OK, a dokupionego za nic nie mogę dołożyć.

    Co może być przyczyną, że zakupiony kluczyk nie daje się zaprogramować?

    Procedura synchronizacji której używałem:
    1. Włóż kluczyk do zamka drzwi
    kierowcy i w ciągu 5 sekund przekręć go
    trzy razy w kierunku otwierania. Za
    każdym razem przytrzymaj kluczyk w
    tym położeniu przez około 0,5 sekundy
    2. Wyjmij kluczyk z zamka.
    Zapali się lampka kontrolna w drzwiach
    kierowcy.
    3. Skieruj kluczyk na pojazd i naciśnij
    przycisk zamykania w ciągu 5 sekund.
    4. Trzymając wciśnięty przycisk
    zamykania, wciśnij przycisk otwierania
    trzy razy. Zwolnij przycisk zamykania.
    Kluczyk jest teraz zakodowany.

    2) Czy pastylka od immo z zakupionego używanego kluczyka nadaje się i może być zakodowana do mojego auta? Jeżeli tak to czy jest to wykonalne we własnym zakresie przy pomocy np. VAG-COM (PIN posiadam) VAG-Com nie łączy mi się z modułem Immobilizer-a (posiadam przewód VIAKEN USB KKL line (2 linie K)+kabel OBD2)

    Czy jednak używana pastylka się nie nadaje i musi być czysta? Jeżeli czysta to jaka?(gdzie najlepiej zakupić) i jak ją się programuje? Czy jest to wykonalne we własnym zakresie np. VAG-iem?

    Czy pastylka dedykowana do Galaxy różni się od tej dedykowanej do Sharana(mam na myśli ten sam rocznik aut i ten sam typ pastylki)

    Pytam bo na różnych forach jest wielu użytkowników, ale z całej tej lektury jest mało konkretów, a dużo pustej dyskusji. Wiem, że niektóre pastylki dają się kodować wielokrotnie, a niektóre nie i pytanie jak jest z tą w Galaxy?