Jak ja kocham vectry c.Pacjentka sciągnietana na holu po wpadnieciu w dołek pali bezpiecznik w skrzynce pod maską nr 15(zaraz po właczeniu zapłonu).Wg autodaty jest to bezpiecznik ecu ale pod jego linie podpiete sa:
egr,przepustnica,map sensor,pierburg od sterowania turbo,czujnik stop,silnik klap wirowych i jeszcze pare elementow-wszystkie sprawdzilem,przepatrzałem wiąchy.Oczywiscie brak komunikacji ze sterownikiem.Wyciągnąlem go do wierzchu i przegladając wiązki zauważyłem ze po wypieciu duzej kostki ze sterownika bezpiecznik sie nie pali,mialem nadzieje ze moze to swiadczyc to o tym ze niema zwarcia w wiązce,choc po przemysleniu stwierdzam,ze niekoniecznie.Choc na razie nigdzie zadnych przetarc nie zauwazyłem.Zauwzylem po rozizolowaniu wiązki ze kable sa tam jakies dolutowane grube jest ich 6 i chyba nie sa oryginalne,wchodzą do kabiny przez podszybie.Potrzebowałbym pinoutu sterownika bo mam starszą autodate i tam niestety nie bylo jeszcze,oraz nie ukrywam ze licze na wasza pomoc i sugestie co by tam jeszcze rozkopac...Z wyrazami szacunku hanzo hazashi.
egr,przepustnica,map sensor,pierburg od sterowania turbo,czujnik stop,silnik klap wirowych i jeszcze pare elementow-wszystkie sprawdzilem,przepatrzałem wiąchy.Oczywiscie brak komunikacji ze sterownikiem.Wyciągnąlem go do wierzchu i przegladając wiązki zauważyłem ze po wypieciu duzej kostki ze sterownika bezpiecznik sie nie pali,mialem nadzieje ze moze to swiadczyc to o tym ze niema zwarcia w wiązce,choc po przemysleniu stwierdzam,ze niekoniecznie.Choc na razie nigdzie zadnych przetarc nie zauwazyłem.Zauwzylem po rozizolowaniu wiązki ze kable sa tam jakies dolutowane grube jest ich 6 i chyba nie sa oryginalne,wchodzą do kabiny przez podszybie.Potrzebowałbym pinoutu sterownika bo mam starszą autodate i tam niestety nie bylo jeszcze,oraz nie ukrywam ze licze na wasza pomoc i sugestie co by tam jeszcze rozkopac...Z wyrazami szacunku hanzo hazashi.