Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o sprawdzenie logów - FRST

luna007 12 Maj 2016 12:25 285 3
  • #2 12 Maj 2016 12:37
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Nie widze zwiazku z tematyka tego dzialu.

    Zamiesc screen z http://portableapps.com/apps/utilities/crystaldiskinfo_portable
    Sprawdz tez zasilacz, temperatury, ram (memtest.org), stan kondensatorow na plycie.

    Przy okazji odinstaluj:
    AVG PC TuneUp
    Spybot - Search & Destroy
    SpyShelter Free Anti-keylogger 10.7.6

    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    Task: {8E03BD7B-4D89-4DD8-B7E3-E869F89DED18} - System32\Tasks\{DD3FEA7C-B5BE-4D7F-8E95-EDE71228FA40} => pcalua.exe -a Q:\Setup.exe -d Q:\
    Task: {E2A27097-D5B1-4A93-A1CE-74FBF2912CE3} - System32\Tasks\{D48C25BB-64B9-43C1-90AD-3A13C686F277} => pcalua.exe -a Q:\Drivers\VIA\VIA_HyperionPro_V5.00A\SETUP.EXE -d Q:\Drivers\VIA\VIA_HyperionPro_V5.00A
    Task: C:\Windows\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance.job => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuscanx.exe
    Task: C:\Windows\Tasks\Check for updates (Spybot - Search & Destroy).job => C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDUpdate.exe
    Task: C:\Windows\Tasks\Refresh immunization (Spybot - Search & Destroy).job => C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDImmunize.exe
    Task: C:\Windows\Tasks\Scan the system (Spybot - Search & Destroy).job => C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy 2\SDScan.exe
    Winlogon\Notify\SDWinLogon-x32: SDWinLogon.dll [X]
    HKU\S-1-5-21-2738542869-1760941160-4030310964-1000\...\MountPoints2: {cb3fefed-46c4-11e5-b8f9-806e6f6e6963} - Q:\Bin\assetup.exe
    IFEO\admunch.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\dw20.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\excel.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\infopath.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\install.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\msoxmled.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\mspview.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\mstore.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\nero.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\neroscoutoptions.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\nerovision.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\ois.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\proflwiz.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\setupx.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    IFEO\winword.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe"
    BootExecute: autocheck autochk * sdnclean64.exe
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [eahebamiopdhefndnmappcihfajigkka] - hxxps://chrome.google.com/webstore/detail/eahebamiopdhefndnmappcihfajigkka
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eahebamiopdhefndnmappcihfajigkka] - hxxps://chrome.google.com/webstore/detail/eahebamiopdhefndnmappcihfajigkka
    S3 Asushwio; \??\Q:\Bin\64bit\Asushwio.sys [X]
    S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
    S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
    S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
    S3 Via4in1; \??\C:\Users\sa\AppData\Local\Temp\pft8B21~tmp\Via4in1.sys [X]
    2016-05-12 11:38 - 2016-05-12 11:38 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:

    W FRST wybierz Napraw.

    0
  • #3 12 Maj 2016 13:41
    luna007
    Poziom 9  

    Dziękuję i przepraszam

    za brak związku z tym działem w przyszłości postaram się
    być bardziej zorientowanym

    pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #4 12 Maj 2016 14:17
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    luna007 napisał:
    System często po starcie zawiesza się i jest konieczny restart w trybie awaryjnym.

    luna007 napisał:
    Zamiesc screen z http://portableapps.com/apps/utilities/crystaldiskinfo portable
    Sprawdz tez zasilacz, temperatury, ram (memtest.org), stan kondensatorow na plycie.

    Załóż nowy temat w odpowiednim dziale, zamieszczając wszystkie niezbędne informacje do udzielenia pomocy.
    Prośba o sprawdzenie logów - FRST

    0