Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki laptop do 4500 zl do obrobki full hd i innych obciazajacych programow.

12 Maj 2016 23:09 762 7
  • Poziom 12  
    Witam.
    Widze,ze na forum jest pare watkow w takim samym temacie ale..sprzed kilku lat wiec to juz mocno nieaktualne.
    Poszukuje laptopa do 4500 zl.Do wymagajacych programow a przede wszystkim obrobki materialu fimowego full hd z kamery GoPro.Mam kilka wymogow:
    1.Dysk ssd 256gb na system
    2.Dysk hdd powiedzmy 1T
    3.matryca full hd matowa 15,6 (ma to byc sprzet rowniez czesto przenosny)
    4.ram 16gb
    5.grafa min. 2gb ale najlepiej byloby 4gb :)
    6.procek pewnie i7
    To by bylo na tyle.
    Czy sa jakies fajne lapki w takim budzecie?
    Bede wdzieczny za wszelkie propozycje.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    Acer VN7-592G (15.6") seria Aspire V15 Nitro Black Edition
    Jedna z najlepszych matryc w laptopach jaką można teraz dostać, i nie nagrzewa się ale mimo wszystko do kilkugodzinnego renderingu to warto jednak podkładkę chłodzącą mieć

    Pasują doi niego tak szybie dyski M.2 jak NVM Express np. Samusng 950 Pro "2200 MB/s"
    http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/samsung_s...50_pro_m2_test_superszybkiego_dysku_pcie_nvme
    http://pclab.pl/art66019.html
    http://goo.gl/J5z9cs
  • Poziom 12  
    Hmm...Propozycja jak najbardziej mi sie podoba ake..tak sobie czytam opisy uzytkownkow na temat tego lapka..i jednak narzekaja na nadmierne grzanie sie.Czy ty kolego jestes kub byles posiadaczem tego lapka?
    Wszyscy pisza,ze to konstrukcja glownie dla graczy.Nie lubie gier ale za to siedze w topornych programach.Dla mnie najwazniejsze sa 2 rzeczy:
    - laptop bedzie duzo podrozowac,niejednokrotnie w plecaku ale przemyslalem juz wage i spoko.Nie chce niczego mniejszego.Ze zasilaniem tez klopotu nie bedzie - mam bardzo duzy powerbank montowany do roweru a jakby jeszcze bylo malo poweru to i przenosny zestaw fotowoltaiczny rowniez jest zabierany.
    - trwalosc sprzetu - czy to bedzie trwaly model?Ze swojej strony zawsze zapewniam maxa troski o wszelkie urzadzenia a wiec specjalny plecak,gdzie jest specjalna przegroda,porzadna podstawka chlodzaca zamontowana na stale w biurku itp.
    Zakladam,ze sprzet ma pracowac wydajnie,tzn. byc na czasie, do jakichs 3 lat.Czy bateria tyle zniesie?W zasadzie z wymiana ogniw Li-po sobie porade ale pytanie pozostaje w mocy.
    Czy w tej chwili rowniez bys mi go polecal czy juz raczej cos innego.
    ?
    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    Temperatura obudowy nawet podczas pełnego obciążenia jest ok, nie narzewa się prawie.
    Co do powerbanku tylko pamiętaj że nie naładujesz laptopa przez usb...
    Wykonanie jest naprawdę ok ale nie jest to to co w modelach wysokiej klasy biznesowych
    Czy bateria będzie działać prze 3 lata, przy poprawnej eksploatacji może ale zwykłe przez ciągłe doładowywanie lub ciągle podłączenie (bez pełnego cyklu naładowania i rozładowania do 10%) można każdą wykończyć nawet w pół roku.
  • Poziom 12  
    No dobra,przyjrzalem sie temu acerowi i jakos go nie pokochalem:)
    Moze jakies jeszcze inne propozycje?
    W sumie osobiscie mam smaka na Della ale to co potrzebuje kosztuje grubo ponad 5 tysi.A moze znasz jakis model Della w moich mozliwosciach finansowych?
    Moze jakis fajny przeoczylem?
    Pzdr
    Krzysztof
  • Poziom 12  
    Witam ponownie.
    Po teoretycznych porównaniach wracam jednak do Acera
    np. http://www.x-kom.pl/p/292428-notebook-laptop-...q-16gb-2561000-gtx960m-fhd.html#specification
    tylko,że jest bez systemu a nigdzie indziej nie znalazłem takiego modelu.A nie jestem pewien czy poradze sobie bezproblemowo z instalacja systemu,sterowników,biosu itd.?
    Czy mógłbyś mi wyłozyć w kilku punktach co po kolei instalować i skąd?Wiem,że najpierw trzeba będzie wgrać nowy bios ze strony Acera ale nigdy tego nie robiłem :)
    Pozdrawiam.
    Krzysztof
  • Poziom 18  
    Acer VN7-592G Acer VN7-592G i7-6700HQ/16GB/1000/Win10X GTX960M FHD: http://www.x-kom.pl/p/292426-notebook-laptop-...g-i7-6700hq-16gb-1000-win10x-gtx960m-fhd.html
    Samsung 120GB http://www.x-kom.pl/p/244002-dysk-ssd-samsung-120gb-m2-2280-ssd-850-evo.html
    Samsung 250GB http://www.x-kom.pl/p/244003-dysk-ssd-samsung-250gb-m2-2280-ssd-850-evo.html

    To zrób taki zestaw, acer z systemem i dokup SSD a sklep ci zamontuje (wgra na nim system itd.) jeśli poprosisz przy zamówieniu.

    Moderowany przez dt1:

    Linki zostały poprawione.