Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

rneg2 citroen - Rozbudowa nagłośnienia w citroenie C4 II

neoplus 13 May 2016 20:44 7548 17
Computer Controls
    neoplus
    Level 11  
    Witam. Od razu uprzedzam że jestem totalnym laikiem w temacie car audio. Mam zamiar rozbudować system nagłośnienia w moim Citroenie C4 II z 2011 roku. Montowali tam zestaw Denon z wooferem i wzmacniaczem w bagażniku
    [img] rneg2 citroen - Rozbudowa nagłośnienia w citroenie C4 II
    Ja mam wbudowane radio rneg2 z kolorową nawigacją bez systemu Denon.

Ale do rzeczy. Chciałem dokupić woofer ze wzmacniaczem do mojego auta i tak by było najprościej, ale nie znalazłem schematu podłączenia do mojego radia.
    Zamierzam więc zacząć od wygłuszenia drzwi przód i tył pianką chyba STP 50x70 za 35 zł szt. Następnie chcę dołożyć twitery w tylne drzwi, bo jest tam tylko miejsce na to, wykonać sam zabudowę w bagażniku na podobieństwo oryginalnego woofera, oraz dokupić wzmacniacz z wejściem hi imput do podłączenia wysokiego wejścia pod tylne głośniki. I tu mam następujące pytania do Was koledzy.
    1. Czy dobrze kombinuję z tą pianką STP, czy może polecacie coś innego
    2. Czy dokładając twitery do tylnych drzwi mogę podpiąć się do głośników które już tam są, bo nie ma wyprowadzenia na nie osobno.
    3. Jaki wzmacniacz dokupić do zasilenia samego woofera
    4. Z jakiego materiału zbudować woofer do zabudowy bagażnika.
    5. Jak podłączyć wzmacniacz do głośników tylnych poprzez wejście hi imput.
    6. Czy mogę podłączyć wzmacniacz do działających głośników, czy muszę je wypiąć żeby nie skopcić radia.
    7. Proszę o jakiś schemat poglądowy głośniki tył+ wzmacniacz+ woofer.

Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość dla laika. Proszę również o jakieś konkretne propozycje wzmacniacza, głośnika do woofera i całej reszty .[/img]
  • Computer Controls
    neoplus
    Level 11