Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford escort 1.8 16v 115KM Zetec falują obroty, potrafi zgasnąć.

KAPI35 15 Maj 2016 21:23 2142 44
  • #31
    zdzichra
    Poziom 30  
    Taki.Bezprzewodowy nie zawsze się łączy bo to chińczyk i różnie z nimi bywa.Kabelek to kabelek :D
    Przy takich objawach jakie masz pokaże coś na pewno
  • #32
    KAPI35
    Poziom 11  
    Pogadam z tatą, bo to on musi wyłożyć :)
  • #33
    KAPI35
    Poziom 11  
    Sprawdziłem dolot, filtr, filtr wygląda na nowy, dolot szczelny, słyszałem o jakimś przewodzie, wężu, gdzieś od strony grodzi, że lubi się przerywać, pękać, wiecie o czym moze być mowa? Sprawdzilbym to, patrzę teraz tam i nic takiego nie widzę :)
  • #34
    zdzichra
    Poziom 30  
    Odpowietrzenie skrzyni korbowej.Módl się żeby był cały bo wymiana przerąbana.Z góry nie zobaczysz bo jest pod kolektorem dolotowym
  • #35
    KAPI35
    Poziom 11  
    Spróbuję go od spodu dzisiaj namierzyć :)
  • #36
    marek1977
    Poziom 33  
    Sprawdź czy pod cewką jest trójnik i czy się nie zassał. Do tego sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Resztę przewodów też obejrzyj. Najczęściej padał trójnik.
  • #37
    KAPI35
    Poziom 11  
    Ok, sprawdzę

    Dodano po 10 [minuty]:

    Przeczytałem własnie, że można zciągnąć z tego zaworka wąż i zatkać go czymś, jeżeli to to, auto będzie chodzić poprawnie, prawda to to?

    Dodano po 1 [godziny] 29 [minuty]:

    zciągłem ten wąż, włożyłem do niego flamaster, odpaliłem, silnik chodził równo, po dodaniu gazu nie spadały bardzo w dół, przynajmniej tak mi się wydawało, bo szybko go zgasiłem :)

    Dodano po 58 [minuty]:

    Okej, wyciągnąłem ten zaworek z forda, czytałem na forum Forda, że jeśli nie dolega do końca(do samej góry) to ''coś'', co lata tam w środku, to jest do wymiany, u mnie nie dolega, dodaję foty, faktycznie do wymiany?(mi się wydaje, że tak, ale chcę się upewnić :) ) Ford escort 1.8 16v 115KM Zetec falują obroty, potrafi zgasnąć. Ford escort 1.8 16v 115KM Zetec falują obroty, potrafi zgasnąć. Ford escort 1.8 16v 115KM Zetec falują obroty, potrafi zgasnąć. Ford escort 1.8 16v 115KM Zetec falują obroty, potrafi zgasnąć.
    Mam nadzieję, że widać wszystko :)
  • #38
    marek1977
    Poziom 33  
    Wrzuć go do benzyny niech się wypłucze porządnie. te zaworki miały jakiś określony interwał wymiany. Nie wiem czy nie zalecało się co 45000km sprawdzić lub wymienić.
  • #39
    KAPI35
    Poziom 11  
    Tata też mówił że można spróbować do benzyny czy rozpuszczalnika włożyć, kupię dziś rozpuszczalników albo do benzyny włoże, też słyszałem że co 45k wymieniać trzeba.
  • #40
    KAPI35
    Poziom 11  
    Dziś wyciągnąłem to z benzyny, popryskalem jeszcze wd-40 ale cały czas jest tak w środku, nie dobija do końca, więc trzeba wymienić, mój tata wymyślił, żeby toto kupić na szrocie, jak będzie sprawne, a można jeździć z zatkanym tym wężem?

    Dodano po 5 [godziny] 45 [minuty]:

    Ja już nie wiem... Dzisiaj odpaliłem go znowu z zatkanym wężem, co zauważyłem: silnik drżał, od razu po odpaleniu, obroty nie były równe, po chwili już tak, ale jak dałem mu troche gazu, to zgasł, założyłem wąż na zaworek, odpaliłem, obroty były równe, silnik nie drgał, przejechałem się kawałek, chodził ok, już mu nie gazowałem, (ciekawe, czy by zgasł) a i nie wiem jakby zachował się podczas normalnej jazdy, bo tylko po podwórku jechałem(jedynka, wsteczny, jedynka, wsteczny i jedynka), ale zawór jest do wymiany, więc trzeba będzie po prostu zmienić i zobaczymy.
  • #41
    marek1977
    Poziom 33  
    Ten zaworek tani nie jest :/ A reszta tych gumowych przewodów? Patrzyłeś pod cewką czy jest ten trójnik? Bo nie pamiętam czy na pewno tam był ale wydaje mi się że tak.
  • #42
    KAPI35
    Poziom 11  
    Nie patrzyłem, byłem pewien, że to zaworek :/ Ale postaram sie sprawdzić.
  • #43
    KAPI35
    Poziom 11  
    Dzisiaj kupiliśmy na szrocie przepustnice wraz z czujnikiem jej położenia, a także ten zaworek, bez skutku, to samo
  • #44
    KAPI35
    Poziom 11  
    Chociaż nie- jest spora różnica, sama przepustnica jest chyba od silnika 1.6 czy mniejszego, bo ma mniejszą gardziel, ale, fordem można teraz jechać na piątym biegu e 120 przy paru tysiącach obrotów, i przy wrzuceniu na luz nie zgaśnie(a przedtem od razu by zgasł) tylko obroty spadną do 500, wskoczą na 1200, a potem na 900 i cały czas są stabilne potem, jak jest zimny, to po odpaleniu obroty wskoczą na 1500, i spadna i gaśnie, chyba że dam gazu trochę, to opadną i ok, ale też nie zawsze, czasem normalnie go zapale, i nie gaśnie, ale jest lepiej, zresetowałem też komputer, ale co to jest, to nadal nie wiadomo, bo to, że po wrzuceniu na luz obroty spadną niżej, a potem dopiero na tyle, jak ma być, to chyba nie jest normalne :)
  • #45
    KAPI35
    Poziom 11  
    Jak na razie tata machnął na to ręką, bo nie gaśnie, czyli nie przeszkadza to w użytkowaniu, mi tez to obojętne, na razie temat jakby rozwiązany, proszę adminów. żeby nie zamykać tematu, bo może jeszcze się pogorszyć, w tedy bedzię problem :)