Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wlan repeater MT4218 połączenie do komputera WIN 7

kacper3233 15 Maj 2016 10:51 906 18
  • #1 15 Maj 2016 10:51
    kacper3233
    Poziom 5  

    Witam mam problem chce skonfigurować to urządzenie lecz po (przez kabel) podłączeniu do komputera urządzenie samo się rozłącza i połącza i tak cały czas na drugim komputerze to samo a na 3 jest dobrze ale tam są inne problemy.Pomocy

    0 18
  • #3 15 Maj 2016 13:15
    kacper3233
    Poziom 5  

    kabel zmieniłem i dalej to samo gdy próbuje na drugim komputerze to samo tylko na drugi laptopie jest dobrze ale tam są inne problemy lecz gdy podłącze np router do tego laptopa przez kable to normalnie się łączy tylko gdy podłącze to urządzenie tak się dzieje.Cały czas postępuje tak jak w instrukcji

    Dodano po 10 [minuty]:

    na drugim laptopie da się podłączyć urządzenie konfiguruje lecz gdy próbuje wejść na strone 192.168.2.1 strona nie odpowiada gdy nacisnę rozwiąż problem wyskakuje na komputerze brak jednego protokołu gdy rozwiąże ten problem to po chwili znowu jest ten sam problem

    0
  • #4 15 Maj 2016 16:07
    krys06
    Poziom 29  

    Rozumiem, że połączenie LAN jest ok. Więc wg instrukcji wykonaj tzw "reset", oczywiście przy włączonym urządzeniu. a następnie próba połączenia ----> tak jak jest napisane w instrukcii, najpierw musisz uzyskać połączenie poprzez swoją przeglądarkę z urządzeniem, potem konfigurować resztę .

    0
  • #5 15 Maj 2016 16:09
    kacper3233
    Poziom 5  

    Rozwiązałem temat rozłączania się wystarczyło przeinstalować sterowniki od karty sieciowej lecz po wypełnieniu TCP/IPv4 według instrukcji nie mogę wejść na tą stronę 192.168.2.1 a przy znaczku połączenia świeci się zółty trójkąt pisze brak dostępu do internetu.

    0
  • #6 15 Maj 2016 17:05
    krys06
    Poziom 29  

    kacper3233 napisał:
    Rozwiązałem temat rozłączania się wystarczyło przeinstalować sterowniki od karty sieciowej lecz po wypełnieniu TCP/IPv4 według instrukcji nie mogę wejść na tą stronę 192.168.2.1 a przy znaczku połączenia świeci się zółty trójkąt pisze brak dostępu do internetu.

    Należy wobec tego sprawdzić całą konfigurację w MU. ewentualnie dograć, zaktualizować sterowniki, szczególnie te odpowiadające za połączenia sieciowe(lan/wi-fi)

    0
  • #7 15 Maj 2016 20:30
    kacper3233
    Poziom 5  

    A co dokładnie sprawdzić??? nie za bardzo znam się na tym a sterownik jest zaktualizowany.

    Dodano po 3 [godziny] 13 [minuty]:

    z cmd ipconfig/all Ethernet adapter Ethernet:

    Connection-specific DNS Suffix . :
    Description . . . . . . . . . . . : Intel(R) 82579V Gigabit Network Connection
    Physical Address. . . . . . . . . : 10-78-D2-AB-C7-3F
    DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : No
    Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
    Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::7430:820a:4ed6:271e%6(Preferred)
    IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.2.100(Preferred)
    Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
    Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.2.1
    DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 101742802
    DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-1E-59-CD-ED-10-78-D2-AB-C7-3F
    DNS Servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.1
    NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled

    0
  • #8 16 Maj 2016 13:27
    kacper3233
    Poziom 5  

    Po wejściu na 192.168.2.100 jest biała strona nie wskakuje okienko ale nie ma też żadnego błędu o załadowaniu przeglądarka to google chrome na innych przeglądarkach strona się nie ładuje wyskakuje błąd a na chromie jest biała strona a gdy wpisuje 192.168.2.1 wyskakuje błąd.

    0
  • #9 16 Maj 2016 13:42
    krys06
    Poziom 29  

    Zalecam jeszcze raz poczytać instrukcję. Pisząc o MU, mam na myśli skrót do Menadżera Urządzeń.

    kacper3233 napisał:
    Po wejściu na 192.168.2.100 jest biała strona nie wskakuje okienko ale nie ma też żadnego błędu o załadowaniu.

    Strona startowa urządzenia odpowiada na adresie: 192.168.2.1---> podając adres IP Twojego pc, wpisujesz192.168.2.100
    Posprawdzaj więc to o czym piszę; a więc brak błędów w owym MU, oraz przejdź do instrukcji, zapoznaj się jak ustawić właściwą konfigurację, nie ma innej opcji.

    0
  • #10 16 Maj 2016 13:49
    kacper3233
    Poziom 5  

    ale wszystko jest ustawione tak jak w instrukcji a co to jest to MU??

    0
  • #11 16 Maj 2016 13:56
    krys06
    Poziom 29  

    krys06 napisał:
    Pisząc o MU, mam na myśli skrót do Menadżera Urządzeń.

    Jak Ty Kolego te odpowiedzi czytasz?.
    Tak pewnie, jest też z czytaniem instrukcji, należy czytać "ze zrozumieniem".

    0
  • #12 16 Maj 2016 14:08
    kacper3233
    Poziom 5  

    Nie zauważyłem po prostu :) przejrzałem całe MU i nic ciekawego się nie dowiedziałem sterowniki do karty sieciowej zaktualizowane(przeinstalowane) przecież te pola w TPC/IPv4 są wypełnione zgodnie z instrukcją tylko ten trójkącik się świeci cały czas nie wiem czy tak ma być.Nie pisz mi już żebym znowu zajrzał do instrukcji bo ja ją znam już na pamięć

    0
  • #13 16 Maj 2016 14:34
    krys06
    Poziom 29  

    kacper3233 napisał:
    Nie pisz mi już żebym znowu zajrzał do instrukcji bo ja ją znam już na pamięć

    To nie moja zlośliwość kolego, ale czasami popełnia się jednak błędy----> Nie popełnia ich tylko ten co...nic nie robi. Ale do rzeczy--->rozłączyć wszystko---> podłączyć zasilanie do repetaera, wykonać reset(przyciskiem, opisanym jako"rst"...cienki spinacz, etc). Następnie włączyć komputer, otworzyć przeglądarkę, przewód LAN podpięty pod repetaera, wpisać w pasek adresu: 192.168.2.1 ---> powinna otworzyć się stronka konfiguracyjna urządzenia. Tak jak zalecają w instrukcji --->Zalecamy konfigurację poprzez gniazdo LAN
    z ręcznie ustawionym adresem IP komputera
    PC jak opisano poniżej.
    1. Otwórz właściwości połączenia lokalnego.... etc (wg instrukcj)

    0
  • #14 16 Maj 2016 19:03
    kacper3233
    Poziom 5  

    Zrobiłem wszystko od nowa rozłączyłem urządzenie z komputerem wyłączyłem i zresetowałem urządzenie po włączeniu komputera podłączyłem kabel wszedłem w przeglądarkę tam sprawdziłem czy działa lecz nie działało a poźniej od nowa wypełniłem właściwości połączenia lokalnego lecz nadal nic.Po wejściu w Sprawdzeniu serwerów proxy Wybierz menu Chrome > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane... > Zmień ustawienia serwera proxy... > Ustawienia sieci LAN i usuń zaznaczenie „Użyj serwera proxy dla sieci LAN”.(ja miałem odznaczone serwery proxy lecz po zaznaczeniu i wpisaniu adresu i wybranie portu żółty trójkąt z wykrzyknieniem zacz migać tak co 3 s ale nadal nic .

    0
  • #15 16 Maj 2016 19:15
    krys06
    Poziom 29  

    No to faktycznie, "ręce opadają". Ale czy wykorzystywałeś funkcję ustawień automatycznych?. Czyli po resecie repaataera, połączeniu z netem, wpisaniu w pasek przegladarki 192.168.2.1---> pominąć sugerowaną opcję, przejść dalej, pamiętając o tych wszystkich hasłach,etc. Następnie, gdyby nie zadziałało, skorzystać z podpowiedzi "w razie problemów".
    No i pytanie czy ów: Wlan repeater MT4218 to nowy, czy odkupiony. Po resetach, żadnej poprawy?.
    Ustaw ręcznie parametry połączenia sieciowego
    LAN lub WiFi w tej samej klasie
    adresów które przydziela router lub pozwól
    na automatyczną konfigurację “obtain IP
    address automatically”, funkcja DHCP routera
    przypisze komputerowi odpowiednie IP oraz
    adresy DNS aby dostępna była sieć lokalna
    oraz sieć Internet.

    0
  • #16 16 Maj 2016 19:54
    kacper3233
    Poziom 5  

    Urządzenie jest nowe kiedyś udało mi się jakoś uruchomić lecz później były jakieś problemy i zostawiłem miną już rok i teraz znowu jest mi to potrzebne.Wykorzystałem funkcję automatyczną lecz nic ok spróbuje teraz zrobić to co pisałeś.

    Dodano po 8 [minuty]:

    niestety ale nie działa kiedyś łączyłem to na windows 7 a teraz na windows 10 może to dlatego ?

    0
  • #17 16 Maj 2016 21:42
    krys06
    Poziom 29  

    Windows 10...nie tylko takie problemy tworzy, może to i ta przyczyna. Ale pisałeś wcześniej, że repeater działa, ale na "niby niesprawnym sprzęcie", to w czym był problem?, a może to droga do rozwiązania "owego problemu"!.

    0
  • #18 17 Maj 2016 10:13
    kacper3233
    Poziom 5  

    Na tym nie sprawnym sprzęcie jest problem z sterownikiem karty sieciowej a raczej brak tego sterownika ponieważ kiedyś chciałem przeinstalować sterowniki i odinstalowanego ale nie znalazłem sterownika do instalacji Komputer to acer aspire 5733 windows 7 home premium.A na tym komputerze co teraz próbuje robi jest problem NA TYM KOMPUTERZE BRAK CO NAJMNIEJ JEDNEGO PROTOKOŁU.

    0
  • #19 20 Maj 2016 10:29
    krys06
    Poziom 29  

    Tu link to sterowników Twojego Acera: http://www.notebook-driver.com/pl/acer/acer-aspire-5733-notebook-windows-driver-utility/
    Jednocześnie uwaga---> jeżeli coś tam "mieszałeś ", podczas odinstalowywania, usuwania sterowników, to proponuję na początku ściągnąć i zainstalować sterownik chipsetu. pozwoli to na wykrycie pozostałych elementów płyty głównej. Jeżeli zaś o pierwszy "ten problematyczny" komputer---> podejrzewam, również nieprawidłową konfigurację sprzętową, lub błędy w oprogramowaniu.

    0