Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fiat Scudo II 1.6 błąd esp asr system fault

waldi1888 17 May 2016 21:45 3204 23
Wago
  • Wago
  • #2
    domex32
    Moderator of Cars
    Wykonaj diagnostykę, i wrzuć raport z błędami na forum, będzie łatwiej.
  • #4
    KarizmoGSM

    Level 28  
    To w silnik a w ABS co słychać ?
  • #6
    KarizmoGSM

    Level 28  
    g... widać, popraw
  • Wago
  • #9
    waldi1888
    Level 9  
    ESP 8.0 war. 1
    D208 - Szyna-CAN, sterownik silnika - Błąd

    Diesel CR/EDC 16C34 CAN V2
    P0405 - Czujnik położ. odprowadzania spali - Błąd sygnału
    P1728 - Kontrola momentu / żądany moment obrotowy silnika - nieprawidłowy
    P2143 - Sterowanie dla klapy mieszania cyrkulacją spalin - Przerwa/masa/zwarcie do plusa
    P1351 - Przekaźnik żarzenia - Błąd
  • Helpful post
    #10
    MobilTruck
    Level 31  
    KarizmoGSM wrote:
    g... widać, popraw

    Bunny82 wrote:
    Przepisz te błędy z kartki do tematu bo faktycznie gó....o widać

    Widać wszystko,jak się przyjrzycie to i jakość wydruku widać.
    Jak wam przeglądarka nie powiększa,to "otwórzcie odnośnik(foto) w nowym oknie".
  • #12
    MobilTruck
    Level 31  
    waldi1888 wrote:
    ale widzę, że niektórzy sobie nie radzą z komputerami

    Radzą sobie,w końcu diagności.
  • #13
    KarizmoGSM

    Level 28  
    Jak taki zaradny jesteś to se sam napraw
  • #14
    MobilTruck
    Level 31  
    waldi1888 wrote:
    P0405 - Czujnik położ. odprowadzania spali - Błąd sygnału
    P1728 - Kontrola momentu / żądany moment obrotowy silnika - nieprawidłowy
    P2143 - Sterowanie dla klapy mieszania recyrkulacją spalin - Przerwa/masa/zwarcie do plusa

    Zajrzyj do zespołu sterującego przepustnicą, na początek.
    Odepnij wtyczkę i sprawdź przewody czy nie są załamane/przerwane.
  • #15
    KarizmoGSM

    Level 28  
    pitool i po co ?

    Wszystko podane na tacy ale my nie umiemy komputerów obsługiwać.
  • #16
    MobilTruck
    Level 31  
    KarizmoGSM wrote:
    Wszystko podane na tacy ale my nie umiemy komputerów obsługiwać.

    Aj tam,nie ma się co unosić.Może źle się wyraził.
  • #18
    KarizmoGSM

    Level 28  
    My przynajmniej nie jesteśmy tacy leniwi żeby nie chciało nam się przepisać.
    Przycisku nie widziałem.
    Wszystko podane na tacy
  • #19
    Bunny82
    Level 16  
    Już wiem co jest do naprawy bo usterki wyraźnie mówią co i z czym jest problem ale skoro jesteś taki zarozumiały to chromolę twój problem bo nie potrafisz się trzymać tematu i odpowiadać na to o czym ci gadamy potrafisz tylko zagrywać i wku....ć.
  • #20
    waldi1888
    Level 9  
    ale się uśmiałem z Twojej wypowiedzi. Chciałem Tobie przypomnieć, że to Wy zaczęliście wkurzać swoimi wypowiedziami w stylu "g... widać" jakby nie można było trochę kulturalniej napisać na forum, zwłaszcza, że wszystko było widać. Ale widać jaki niski poziom reprezentujecie. Tyle to też sobie sam odczytałem, z tej diagnozy, że jest problem z EGR. Dziękuję za Wasze wypowiedzi w tym temacie. Mi akurat na złość nie zrobiliście, że nie udzielacie odpowiedzi, bo pojadę z powrotem do Boscha i mi to naprawią.
  • #21
    KarizmoGSM

    Level 28  
    To powiedz mi po co zawracasz nam tył skoro tam ci to zrobią, nie było tam od razu jechać ?
    Zrobią EGR to na pewno ESP ruszy ;-) hhehehehe
  • Helpful post
    #22
    zeimp
    Moderator on vacation ...
    Dosyć tego, bo każdemu w tym wątku należy się ostrzeżenie! Dyskutujecie nie na temat! Przyczyn może być kilka i należy zacząć od diagnostyki ABS przy pomocy diagnoskopu (kompa), następnie należy sprawdzić wiązkę el., czujnik stopu... Dziwne, że od razu nie sprawdzili KTSem (a to bardzo dobry sprzęt) parametrów w ABSie! Tak więc najpierw diagnostyka komputerowa, później szukanie ręczne - nie inaczej!
  • #24
    KarizmoGSM

    Level 28  
    zeimp - ty ale on zdiagnozowane to ma, spójrz na karteczkę, wszytko jak na tacy