Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

WIN10 a office 2007 - błąd 1935 podczas instalacji office 2007 na windows 10

instalhot 17 May 2016 23:22 6345 5
    instalhot
    Level 2  
    Podczas instalacji Office 2007 na nowym lapkulaptopie z Windows 10 wywala mi błąd 1935 i instalacja się cofa. Próbowałem wszystkiego co znalazłem w sieci, ale część dotyczy pomocy do Windows 7 albo 8. Nie znalazłem nic do Windows 10 konkretnego. Na koniec zapuściłem jeszcze sfc /scannow: Windows Resource Protection did not find any integrity violations.
    Proszę o pomoc - dodam jeszcze że jestem laikiem, więc proszę o laicki język jeśli się da :)
    sosarek

Level 43  
    Jedyny Office który udało mi się zainstalować i uruchomić bez problemów to wersja 2013(dlatego też z Win 10 zrezygnowałem dopóki mogłem).
    Rozumiem że system jak i Office legalne?
    instalhot
    Level 2  
    Bez problemu kolega uruchomił Office 2007 na Windows 10 i działa mu. Ja na poprzednim kompiekomputerze który padł też posiadałem taką konfiguracje.
    ROBSON33
    Admin of household appliances group
    U mnie na nowym laptopie z W10 bez problemu zainstalowałem Office 2007 który następnie przeszedł wszystkie aktualizacje i pracuje bez zastrzeżeń.
    instalhot
    Level 2  
    mi też się udało bez problemu na 2 laptopie z win 10 na tym pierwszym niestety nie idzie a oba są nowe na HP poszło a na Lenovo nie. Komputery różnią się parametrami jedynie, Win - mają identyczne wersje - ciekawe co tu Microsoft nawywijał bo nie przypuszczam aby była to kwestia marki komputera

Dodano po 18 [minuty]: