Witam serdecznie. Na wstępie chcę podkreślić, że jestem kompletnie zielony w tym temacie.
Potrzebuję częstotliwości głównego kanału straży pożarnej, gdzie centrala wywołuje radiowozy i kieruje je na miejsce wypadku. Coś jak główny kanał pogotowia ratunkowego - 168,525 MHz.
Wszystkie służby w dużych miastach pracują w systemach trankingowych, więc takie podsłuchiwanie jest nierealne.
@2N3866Podajesz stare nieaktualne dane z 2008 roku .
Porad udzielam wyłącznie na forum, nie pomagam na PW
Zanim zadasz pytanie, wiedz, że zostało już omówione tutaj, a 99% nie jest unikalne. Użyj wyszukiwania.
Bo zamieszczanie innych nowych nie ma sensu. W trankingu każde naciśnięcie PTT to inny kanał .
Zanim zadasz pytanie, wiedz, że zostało już omówione tutaj, a 99% nie jest unikalne. Użyj wyszukiwania.
Wszystkie służby pracują w systemach trankingowych, więc takie podsłuchiwanie jest nierealne.
@2N3866Podajesz stare nieaktualne dane z 2008 roku .
Przeszły, ale nie wszystkie i częściowo. Pytanie było o straż pożarną, a strażacy nadal używają starego trybu pracy. Co więcej, dla wspólnego działania służb MSW jest ustalony jeden wspólny analogowy kanał współdziałania: https://www.lodzkie.eu/data/other/b112_zasady.pdf
Taa, a w którym miejscu masz napisane, że to zwykła sieć? Nie siej zametu.
Sieć trunkingowa, (TETRA) wymagana jest przez przepisy UE.
Taa, a w którym miejscu masz napisane, że to zwykła sieć? Nie siej zamętu.
Sieć trunkingowa, (TETRA) wymagana jest przez przepisy UE.
Zamętu...
Kolego Freddy, aktualne wymagania obsady kanałowej dla radiotelefonów OSP odwołują się do kodów kanałów Bxyz znanych z siatki kanałowej kanałów konwencjonalnych PSP na 2 m (VHF). Co więcej, oprócz kanałów PSP wymagane są jeszcze konwencjonalne kanały innych służb lokalnych (ratownictwo medyczne, straż miejska, kanał współdziałania MSW B112 - 164,65 MHz, kanały sieci wojewodów, metro warszawskie), które pracują na VHF.