Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pralka candy go4 106 df nie wiruje

Gost12XD 18 Maj 2016 18:23 780 2
  • #1 18 Maj 2016 18:23
    Gost12XD
    Poziom 2  

Witam mam problem z pralką candy go4 106 df po praniu w bębnie została woda nigdy mi się to nie zdarzyło więc chciałem żeby odwirowało ustawiłem na tryb wirowania ale bęben się nie kręcił pomyślałem że za duże obciążenie więc wyciągnąłem pranie i nastawiłem samo wirowanie żadnej reakcji słychać jak silnik daje moc wszystko niby ok ale nic nie kręci minimalny pisk nw czy tak powinno być jestem nowy i nie znam się wiec postanowiłem zwrócić się do was o pomoc jak by ktoś wiedział co i jak naprawić albo wymienić i w jakiej cenie mniej więcej to z góry Dziękuje :)

0 2
  • Relpol
  • Pomocny post
    #2 18 Maj 2016 19:39
    kudlaty1125
    Poziom 15  

Jaśniej proszę.

Czy ukochana frania normalnie pierze, a tylko wirowania nie robi, czy tylko piszczy? Jeśli normalnie pracuje, to zmierz napięcie na silniku, ustaw na wirowanie i sprawdź. Jeśli będzie w miarę podobne, znaczy że to jakaś usterka mechaniczna. Najlepiej zrób to tak:

Zdejmij pokrywę, spróbuj dostać się do złącz silnika, zasil pralkę, sprawdź napięcia, jest tam dużo złączek, więc przy pomocy próbnika napięcia i miernika określ które to te właściwe.
    Następnie ściągnij pasek, możesz odkręcić silnik (może się przydać w innym projekcie), sprawdź czy to nie usterka mechaniczna ręcznie obracając bęben.

Kolejnym krokiem będzie odkręcenie górnej osłony i sprawdzenie czy tam wszystko jest ok, pewnie i tak się nie znasz więc popatrz z góry czy to ładnie wygląda (zawsze trochę doświadczenia załapiesz).