Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Xbox 360, niemożliwa instalacja NFS Rivals

18 Maj 2016 20:26 3366 4
  • Poziom 22  
    Witam,
    Nie znam się na konsolach, dlatego prosze o wyrozumiałość.
    Przedstawię swój problem.
    Znajomy przyniósł mi konsole xbox360 z grą NFS Rivals do zainstalowania, po uruchomieniu instalatora wyświetlany jets komunikat o tym że instalacja HD potrzebuje 1.6 gb wolnej przestrzeni dyskowej w pamięci urządzenia jest 3 gb wolnego miejsca jednak przy próbie instalacji wyświetlany jest komunikat

Xbox 360, niemożliwa instalacja NFS Rivals

To samo jest w przypadku próby instalacji gry na zewnętrznym dysku USB WD 750 gb, jak również na pendrive. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia innych gier czy będą się instalowały na dysku zewnętrznym. Nie wiem o co chodzi, czy problem występuje tylko w przypadku tej gry?, wertowałem różne fora ale nic sensownego nie znalazłem.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Witam
    Pisze jak byk: TYLKO NA DYSKU TWARDYM DLA KONSOLI XBOX 360 = kupno wewnętrznego dysku dla konsoli Xbox 360.
  • Poziom 22  
    Ok, a czy możliwa jest instalacja innych gier na dysku usb o którym napisałem? czy jest on zupełnie nie do wykorzystania? i drugie pytanie, czy w zatoce na dysk wewnętrzny będzie działał inny dysk 2.5 ? czy tylko i wyłącznie dedykowane nośniki?
  • Moderator Programowanie
    cyberdelia napisał:
    czy w zatoce na dysk wewnętrzny będzie działał inny dysk 2.5 ?
    Jeżeli znajdzie kolega odpowiedni model, z odpowiednimi oznaczeniami, to tak. Ale ostrzegam, że raczej nie będzie to łatwe.
    cyberdelia napisał:
    czy możliwa jest instalacja innych gier na dysku usb o którym napisałem?
    Nie. Przynajmniej nie spotkałem się z grą, która na to pozwalała.
    cyberdelia napisał:
    tylko i wyłącznie dedykowane nośniki?