Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C6 3.0 TDI silnik BMK - silnik gaśnie podczas jazdy

21 Maj 2016 07:48 5397 6
  • Poziom 6  
    Witam, mam taki problem w A6 3.0 TDI 2005 rok. (skrzynia automatyczna)

    Jadąc dłuższy czas w korku, po staniu na światłach, w korku do bramek na A4 itd. ale to nie reguła bo zdarzyło się też podczas wyprzedzania.... gaśnie silnik. Po zatrzymaniu próba odpalenia z kluczyka ale bez efektu, dopiero na tzw. plak odpala i jak zapali to znów jeździ nawet 2 tygodnie bez tej usterki, aż do kolejnego razu.
    Myślałem, że to będzie filtr paliwa więc go wymieniłem ale wczoraj znów mnie to spotkało. VAG nie wykazuje błędów dlaczego tak się dzieje. Tak jak wspomniałem po usterce jak odpalę środkiem auto start to odpali i znów mam przykładowo 10-12 dni spokoju i auto zachowuje się normalnie. Jakieś sugestie? Może ktoś się spotkał z taką usterką?
  • Poziom 36  
    blafar napisał:
    VAG nie wykazuje błędów dlaczego tak się dzieje.


    Na kontrolę parametrów na pracującym silniku zabrakło czasu?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 6  
    2510731 napisał:
    Tak jak kolega wyżej obstawiam problem z zasilaniem w paliwo. Opalanie z plaka to potwierdza.


    Problem ustał na dłuższy czas aż do wczoraj kiedy to wracając z Urlopu kilka razy podobny efekt czy silnik gasł pod obciążeniem (wjazd pod górę) zapalił przejechał znów kilka set kilometrów i znowu zgasł ale tym razem jak odpalił to po kilku sekundach gasł i był koniec wycieczki ;) Audi na lawecie wróciło do domu. Dziś odpala i na wolnych nie gaśnie ... ale jak tylko nacisnę pedał gazu i osiągam około 3000 obrotów silnik gaśnie, po czym znów zapala z kluczyka i do 3000 obrotów jest ok. Jak chcę ruszyć gaśnie od razu. Silnik nie wykazuje żadnych błędów. Dalej nie wiem o co mu chodzi? Czy EGR albo przepływomierz lub Turbina może mieć coś wspólnego z taką reakcją czy raczej jak koledzy wyżej wspomnieli szukać w zasileniu paliwem problemu?
  • Poziom 9  
    witam czy problem z gasnącym audi od 3000 tysiecy obrotów rozwiązany
  • Poziom 6  
    Konieczna była wymiana wtryskiwaczy.