Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dekoder do nc+ enigma?

emswisnia 21 May 2016 08:22 1728 7
    emswisnia
    Level 15  
    Witam,

Potrzebuje kupić na prezent dekoder który będzie lepszy od Opticum 9500HD.
    Niestety w tej kwestii jestem laikiem i zupełnie się nie znam dlatego zwracam się do użytkowników o radę co teraz warte jest zakupu aby było wystarczające na minimum 2 lata góra 3.

Kwotę którą mogę przeznaczyć to około 700zł i najlepiej aby było urządzenie dostępne w znanym serwisie aukcyjnym.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
    AxelNext
    Level 38  
    emswisnia wrote:
    Potrzebuje kupić na prezent dekoder który będzie lepszy od Opticum 9500HD.
    Niestety w tej kwestii jestem laikiem

A czy ten któremu dasz ten dekoder w prezencie ma jako takie pojęcie o tunerach na Linuxie ?
    Wiedziałby co zrobić z MiracleBox Premium Mini PLUS+ 2xDVB-S2 ?
    emswisnia
    Level 15  
    Sądzę że raczej tak bo samemu nauczył się "grzebać" w dekoderach a jest to osoba starsza i uważa to jako swoje hobby na emeryturze ;)

Coś takiego jeszcze znalazłem jak VU+ ZERO, MiracleBox MICRO, ZGEMMA STAR 2S, AMIKO ALIEN 2, Golden Media Spark ONE.

Jaka kartę wifi można zastosować do tych dekoderów?
    AxelNext
    Level 38  
    Najpierw zdecyduj czy z jedną głowicą DVB-S2 czy z dwoma ?
    Wspomniany wyżej przeze mnie ma dwie głowice czyli np. na jednej nagrywasz, a na drugiej oglądasz.
    Czy z wyświetlaczem numerycznym czy bez ?

Jest tego trochę także wybór jest lekko ciężki :D
    emswisnia
    Level 15  
    Opticum ma wyświetlacz ;) ale aż tak konieczne to to nie jest.