Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw sharan 7n 2011 - Dokładnie tempomatu

23 Maj 2016 20:57 957 4
  • Poziom 9  
    Witam.

    Na początku napiszę iż próbowałem dołożyć tempomat do mojego sharana 2011. Niestety bez pozytywnego rezultatu. Kupiłem na początek same manetki z tempomatem podmieniłem z tymi co miałem niestety taśma airbag nie widziała manetki od tempomatu. Pomysł padł.
    W związku z tym kupiłem komplet na allegro manetki wraz z taśmą. Wymieniłem, i tempomat udało mi się uruchomić ale niestety nie udało mi się zakodować czujnika skrętu kierownicy G85. Robiłem to na postoju kluczyk off kluczyk on start silnik i mocno w prawo do oporu i powinno być piiikkk ale nie było. Myślę sobie uszkodzony g85.
    Oddałem, kupiłem następne manetki wraz z taśmą i.... Znowu to samo.
    Rozglądam ręce bo nie znalazłem nikogo kto by mógł mi z tym pomóc. Ja jestem z Gorzowa i nie ma problemu jak bym mógł podjechać do Poznania, Szczecina czy Zielonej Góry. Najlepiej jak by ktoś umiał uruchomić manetki z tą taśmą która mam już w samochodzie. Nie musiał bym ponosić dodatkowych kosztów zakupu. Czy są jakieś warsztaty które się tym zajmują?

    Pozdrawiam
    Paweł
  • Admin grupy Samochody
    patarek napisał:
    niestety nie udało mi się zakodować czujnika skrętu kierownicy G85

    Tak się nie da :) tester potrzebny.
  • Poziom 9  
    Światełko w tunelu....
    Tester?
    No i się schody zaczynają.
    Czyli że manetki które kupowałem były ok...

    Ale czy mona prosić troszkę jaśniej?

    Jak i gdzie to można sprawdzić?
  • Poziom 15  
    G85 nie koduje się tylko kalibruje.
    ustaw koła na wprost, odpal silnik, koła na maxa w lewo (odczekaj 5 sek) potem w prawo (odczekaj 5sek) - to raz.
    Dwa to G85 z tempomatem za wiele nie ma wspólnego - o ile się orientuje.
    Trzy to konieczność zakodowania modułu kierownicy jeśli dodajesz dodatkowy element, którego nie było na wyposażeniu standardowym samochodu - oczywiście jeśli Twój aktualny moduł będzie w stanie obsłużyć dodatkową manetkę (a z tym bywa różnie w grupie VAG) :)

    Reasumując: potrzebny komputer, który będzie w stanie zakodować moduł kierownicy oraz silnik, aby system zadziałał.
  • Poziom 9  
    Jeżeli chodzi o silnik to jak pisałem wcześniej uruchomiłem tempomat. Z tymi taśmami (manetkami) które kupiłem. I jeżeli chodzi o silnik i współdziałanie z tempomatem to wszystko było ok.
    Problem był w tym że nie mogłem zaadoptować g85. W obydwóch przypadkach pojawiał się ten sam problem. I robiłem to zgodnie z instrukcją ponieważ po założeniu mojego oryginalnego musiałem adoptować g85 i szło to bez problemu. Czy bym był takim pechowcem że dwa razy otrzymałem uszkodzoną część?