Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master 2.5DCI P062F

jaroslaw.strauchmann 24 May 2016 12:49 6834 9
  • #1
    jaroslaw.strauchmann
    Level 2  
    Poszukiwany magik od ECU. Pacjent, Renault Master Rok 2009, Silnik 2.5DCI (G9U-632 146HP).
    Błąd P062F "ECU EEPROM error", stale palą się kontrolki świec/serv/check engine. Silnik pracuje bez zarzutu, moc w normie, spalanie w normie. Ponoć jedyne rozwiązanie to nowy wsad do sterownika. Ktoś się podejmie, lub kogoś poleci?
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    mrowa 0122
    Level 2  
    witam.
    mam pytanie czy rozwiazales ten problem z kontrolkami bo ja mam taki sam z tym ze traci moc , serwis i elektrycy rozkladaja rece
  • #4
    mrowa 0122
    Level 2  
    witam
    auto mam od roku nissan primastar 2,5 dci 150 km 2007 rok. serwis trzymal 3 dni auto, wymienili tylko czujnik oleju i stwierdzil ze ktos cofal przebieg i powiedzieli ze ustawienia licznika musza byc takie same jak ecm, abs, i pozostale zwiazane z przebiegie, ale oni tego nie moga zrobic w serwisie. wgrali nowy soft i dwa miesiace bylo ok. puzniej bylem u kilku elektr. i kazdy usuwal usterke ale po 1,2 tys to samo. kilka dni temu znowu stracil moc. poza tym czujnikiem i swiecami nie wymienialem nic. bledow tez nie pokazuje zadnych .

    pozdrawiam.
  • #5
    genek1000
    Level 34  
    Ale jak jest ta usterka , czym się objawia ? dokładnie . I jakoś nie wieże że traci moc i nie ma błędów . Po za tym co robią ci mechanicy że po ich interwencjach jest dobrze na chwilę . Musisz wszystko dokładnie opisać bo nikt nie jest wróżką żeby wiedzieć co ci się dzieje jak sam nam dokładnie nie opiszesz . :cry:
  • #6
    jaroslaw.strauchmann
    Level 2  
    W moim przypadku samochód wciąż jeździ. Spadku mocy absolutnie nie ma. Auto normalnie odpala. Normalnie jeździ, ma takie samo spalanie jak wczesniej. Podłączane były już różne interface, każdy widział, ale nie mógł wykasować tego błędu.
  • #7
    genek1000
    Level 34  
    jaroslaw.strauchmann wrote:
    W moim przypadku samochód wciąż jeździ. Spadku mocy absolutnie nie ma. Auto normalnie odpala. Normalnie jeździ, ma takie samo spalanie jak wczesniej. Podłączane były już różne interface, każdy widział, ale nie mógł wykasować tego błędu.


    Kojarzę jakąś informację na ten temat. Błąd mógł powstać w momencie nie poczekania na wykonanie tzw. "Power Latch" po wyłączeniu zapłonu i odpięciu zasilania gdy ECU jeszcze pracuje. Była informacja co z tym zrobić ale to mogę sprawdzić dopiero po podaniu numeru VIN ( na priva) :D
  • #8
    genek1000
    Level 34  
    Niestety to rozwiązanie nie figuruje dla tego egzemplarza.
    A dasz radę odczytać błędy CLIPem ??? Może to coś więcej nakieruje .
    A tak w ogóle to z moich info wynika że samochód jest z sierpnia 2010 :?:
  • #9
    jaroslaw.strauchmann
    Level 2  
    Wszystkie diagi czytają tylko jeden błąd, tj. Błąd P062F. Nie wiem dlaczego difuruje jako sierpień 2010, auto jest 2009. A jakie to rozwiązanie, bo niestety często mój nissan gdzieś nie wskakuje w katalogach itp, a częsci pasują (bo to 100% renault), może i rozwiązanie podejdzie.
  • #10
    slawek2007.28
    Level 12  
    Witam jak zakończyła się sprawa z tym błędem, mam dokładnie taki sam błąd P026F i świecą się kontrolki.