Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki telewizor do 500EUR (Niemcy)?

davede 24 Maj 2016 20:21 459 0
  • #1 24 Maj 2016 20:21
    davede
    Poziom 3  

Cześć,

jestem tu nowy i na forum nie trafiłem przypadkowo. Stoję przed wyborem kupna telewizora do 2000zł, choć z racji tego, iż mieszkam w Niemczech, za cenę przyjmę po prostu ok. 500EUR.

Około 2 tygodni temu zdecydowałem się na zakup Sharpa, modelu LC-48CFF6002E . Niestety, TV został odesłany po tygodniu do sklepu, ponieważ miałem z nim tylko same problemy. Obraz, choć kąty widzenia były świetne, to wydawał się dość powolny. Na dodatek był strasznie jasny i musiałem grzebać w ustawieniach, by go trochę przyciemnić. Ogólnie nie znam się na telewizorach, a wszystko idzie do przodu. Zaciekawiły mnie też jego smart-funkcje, choć po zaledwie dniu, przestał łączyć się z wifi informując mnie błędem po angielsku (choć interfejs był polski). Miałem wrażenie, że kupiłem chińszczyznę, a urządzenie potrafiło samo wyłączyć się po dłuższym surfowaniu po ustawieniach (tak, jakby nie wyrabiał procesor). Sama jego budowa to tani plastik, zaś z tyłu telewizora - przychylając ucho - słyszałem piszczenie. Może trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz, jednak niesmak pozostał i czułem się zawiedziony. Na szczęście pieniądze odzyskałem i mogę kupić - mam nadzieję - już coś normalnego.

Do rzeczy: Szukam telewizora do pokoju gościnnego, choć jest on tak 'skonstruowany', że widz siedzieć będzie do niego w odległości może ~2m. Sharp, o którym wyżej wspomniałem, miał 48 cali, i rozmiarowo był okej (lubię duże TV), jednak czasem wydawał mi się za duży.

Dlatego myślałem o nieco mniejszym graczu i znalazłem coś takiego:

saturn.de/de/product/_lg-43uf6809-1976036.html