Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak połączyć wireless keyboard fd-268 do pada ps4

Paweł1000 25 Maj 2016 21:14 408 1
  • #1 25 Maj 2016 21:14
    Paweł1000
    Poziom 23  

Dziś przyszła paczuszka z klawiaturą do pada od PS4, model fd-268, z urządzeniami BT niewiele mam wspólnego, nie znam się na ich parowaniu, chyba że wszystko idzie po myśli to sobie radzę, a tu mam feler, PS4 nie widzi klawiatury, zapewne robię coś źle, bo jak wcześniej robiłem próby ze smartfonami to te odnalazły klawiaturę, choć sparować to mi się chyba nie udało, tak było na początku, bo teraz już żadne urządzenie nie widzi klawiatury. Może ktoś ma taką klawiaturę i podpowie mi co robię źle, to tak:
    - klawiatura podpięta kablem USB do konsoli (próbowałem też z baterii wewnętrznej w klawiaturze i też nic), świeci się czerwona dioda (ładowanie), przesuwam włącznik na pozycję ON -dioda zmienia kolor z czerwonego na niebieski, trwa to dość krótko, zaraz dioda zmienia kolor na czerwony (ładowanie), próby włączenia przycisku BT nic kompletnie nie dają, dioda powinna (tak mi się wydaje) podczas włączenia klawiatury świecić na niebiesko światłem pulsacyjnym i nawet za pierwszym razem tak chyba było, sęk w tym że już nie chce się to powtórzyć. Co robię źle?

0 1
  • #2 26 Maj 2016 11:56
    Paweł1000
    Poziom 23