Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

kawasaki 454 ltd - kręci tylko do 5 tyś,na luzie wszystko ok.

dct24 26 May 2016 12:49 2466 5
  • #1
    dct24
    Level 2  
    Witam.Problem polega na tym ze na luzie motor kręci normalnie ale podczas jazdy tylko do 5tys. Potem zachowuje sie tak jakby coś odcinało zaplon.Delikatnie szarpie a po mocniejszym odkręceniu manetki zwalnia.Niezależnie na którym biegu.Mocy nie stracil,ale jedzie tylko 80-90 km/h.Jeszcze w tamtym sezonie chodził normalnie.Gaźnik czyszczony juz chyba ze 3 razy.Swiece też wymienione,brak różnicy.Zawory ustawione.Filtry powietrza wymienione.Paliwo dochodzi.Cewki pomierzone i wartości zgadzają sie z serwisówka.Kable zapłonowe maja okolo 1kohm Mam wrażenie że kiedy go zamula to dymi z rury na ciemno,nie mocno ale jest to dosc widoczne.Nie strzela w gaznik ani wwydech.Tylko po solidnym przegazowaniu strzeli w tłumik.Czy to wina zapłonu czy zasilania paliwem ?Czy impulsatory mogą mieć wplyw na taki zachowania ?
  • #2
    sławol
    Level 17  
    Wymień cewkę na inną. Sprawdź czy paliwa dostaje tyle ile potrzebuje.
  • #3
    dct24
    Level 2  
    Cewek nie mam na podmianę niestety. A jak mam sprawdzic ilość podawanego paliwa ? Chodzi o poziom w komorze pływakowej ? Tam jest okolo 5-7 mm ponad łączenie komory z korpusem gaźnika mierząc rurką na zewnątrz.
  • #4
    wopor
    Level 32  
    Jaki jest kolor elektrod na świecach? kto czyścił gaznik? zapłon i reszta od niego raczej nic do rzeczy nie mają,problem leży po stronie paliwa, za mało za dużo to sprawa poziomu paliwa w komorze pływakowej( zaworek iglicowy sprawdż ,drożność dysz i srednice(są spec przymiary),szczelnośc połaczenia gażnik -silnik,ale do tego gażnik musi być zdemontowany dokładnie umyty oczywiście po kompletnym demontażu.
  • #5
    dct24
    Level 2  
    Świece wyglądaja jak na zdjęciu.
    kawasaki 454 ltd - kręci tylko do 5 tyś,na luzie wszystko ok.

    Obudwie tak samo.Gaźnik rozbierałem i czyściłem od tamtego sezonu 3 razu.Brak różnicy.Dysze wg serwisówki.Gumy na połączeniach gaźnik-silnik i gaźnik-filtry powietrza całe,bez dziur.Zaworki iglicowe wymienione na nowe bo przepuszczały.
    Poziom paliwa w komorze jak na zdjęciu.Jakieś 5-6 mm powyżej łączenia.
    kawasaki 454 ltd - kręci tylko do 5 tyś,na luzie wszystko ok.
    Za wysoko?

    Podczas jazdy kiedy obroty dojda do tych 5 tys. szarpie i tak jakby odcina ale jedzie.A jak odkręcę manetkę jeszcze bardziej albo do końca to motor momentalnie słabnie i zwalnia.

    Jak można sprawdzić membrany i czy "tłoczek" z iglica podnosi się do końca ?
  • #6
    dct24
    Level 2  
    Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.