Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nagrywarka Panasonic DMR-EH58, szumi fonia, niewyraźny głos.

26 Maj 2016 15:49 936 3
  • Poziom 25  
    Witam. Panowie, długo się zastanawiałem nad kupnem nagrywarki, a jak kupiłem, to prawdopodobnie jest trzaśnięta. Obojętnie w które wejście analogowe podłączę cokolwiek,(AV1,AV2, AV3), w tv głos jest nie wyraźny, taki efekt trzaśniętej końcówki mocy. Słychać szum i charczący głos. Nagrywarka z polskim menu, w Polsce kupiona, więc wszystko powinno grać, a tu kicha. Wejścia sterowane mikro kontrolerem LV 7107, Ponieważ nie mam jakiegoś doświadczenia w nagrywarkach, poza robieniem kilku zasilaczy, dlatego pytam, czy w trybie serwisowym jest jakaś możliwość regulacji ? Jeśli tak, to też jak wejść w tryb.
    Dodam jeszcze, że przy odtwarzaniu dobrze nagranych płyt DVD, głos jest dobry. Jeśli z tej płyty coś przegramy na HDD, również głos jest dobry, ale jeśli chciał bym coś nagrać, z dekodera, czy innego urządzenia, to lipa.

• Poziom 39  
    To raczej normalny efekt gdy podajesz sygnał zabezpieczony przed kopiowaniem. Zaprogramuj stacje TV w nagrywarce a wtedy powinno się wszystko normalnie nagrać.
  • Poziom 25