Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[VW CC 2.0 2014] - Autoalarm Tytan DS512

26 Maj 2016 16:08 1740 11
  • Poziom 17  
    Witam szukam schematu elektrycznego samochodu do podłączenia systemu alarmowego Tytan DS512

    Alarm będzie zamontowany w VW CC 2.0 TDI DPF rocznik 2014
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 17  
    OK dziękuję.
    Jak połączyć te kable "fachowo" czy używacie Panowie szybkozłączek czy przecinacie i skręcacie.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Witam,

    norbert.s. napisał:
    Widać, że nie montujesz na codzień w samochodach.


    Wszystko się zgadza, ale przyznasz, że robiąc swoje auto "dla siebie" możemy poświęcić trochę więcej czasu i zrobić na termokurczki. Na pewno będzie to lepiej wyglądało niż pojedyńcze żyły owinięte taśmą izolacyjną.

    Pozdrawiam.
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    bhtom napisał:
    będzie to lepiej wyglądało niż pojedyńcze żyły owinięte taśmą izolacyjną

    Będzie lepiej widoczne dla złodzieja !
    Używasz taśmy i to w dodatku tak dobranej , aby nie różniła się od użytej przez producenta samochodu.
    Termokurczki możesz sobie zakładać pod taśmą.
    Będziesz rozcinać oryginalne przewody aby założyć termokurcze ?

    Dobrze założonego alarmu nie rozpoznasz w samochodzie. Wygląda jak oryginalna wiązka.
  • Pomocny post
    Specjalista - Alarmy Samochodowe
    bhtom napisał:
    koszulki termokurczliwe
    teoretyk z ciebie kolego niezły, raczej za wiele nie masz do czynienia z nowszymi autami gdzie często dostęp do niektórych sygnałów jest z pozycji leżącej i nie ma dobrego dostępu do wiązek. Jak założysz koszulkę będziesz ciął przewody. A jak podgrzejesz koszulkę? Takie coś to przerost formy nad treścią. Jak już koledzy wcześniej pisali dobra taśma pcv parcianka + kilka opasek żeby wyglądało jakby nic nikt nie montował i tyle.
  • Poziom 17  
    Teraz jeszcze taka zagadka, gdyż auto chcę uzbroić w takie systemy:

    1 - Czujnik zbicia szyby i zmiany ciśnienia 2w1 Ster CCS-1
    1 - Czujnik wstrząsowy 2 strefy
    1 - Czujnik położenia/holowania do DS512

    2 - Syrena alarmowa z wł.zasilaniem do DS512
    2 - Syrena alarmowa PS25 24 V

    3- Czujnik ultradźwiękowy do DS512
    3- Czujnik ruchu mikrofalowy 2 strefowy Titan ADM8

    Pytanie 1:
    Z tego co zrozumiałem w instrukcji to Tytan DS512 na 3 wejścia na czujniki.
    Czy jak zastosuje 4 to mogę zmostkować dwa ze sobą?

    Pytanie 2:
    Interesuje mnie ochrona pojazdu czujnikiem 2 strefowym czyli jeśli ktoś już się zbliży uruchomi się prealarm. Lecz czytałem że czujniki ultradźwiękowe są lepsze od mikrofalowych, a nie znalazłem ultradźwiękowego dwu strefowego.

    Pytanie 3:
    Czy w Tytan DS512 jest możliwość tak podłączyć "kable/przekaźnik" by odciąć gniazdo serwisowe CAN jak system uzbrojony?
  • Pomocny post
    Specjalista - Alarmy Samochodowe
    Sprawdź czy w tym pasku jest firmowy alarm bo ds512 go wykrywa i nie ma sensu dublować czujników. Możesz dołożyć druga syrenę do wewnątrz wyjście pociągnie 500mA. Czujnika mikrofalowego pod prealarm nie polecam bo staniesz się niewolnikiem alarmu i będziesz biegał jak tylko coś pierdnie. Dodając moduł aux możesz oczywiście zrealizować odcięcie obd (nawet producent to sugeruje).
  • Poziom 17  
    Na YouTube widziałem jak firma zamontowała czujniki ruchu w aucie lecz je ukryli. Czy możecie podać mi na PW gdzie je schować
  • Poziom 17  
    Ciekawostką co wyczytałem to odcięcie kostki CAN nie daje gwarancji że złodziej tego nie obejdzie bo może znaleźć inne urządzenie co korzysta z tego. Dlatego gdzie najlepiej odciąć CAN - mile widziane odpowiedzi na PW w celu nie kształcenia drugiej strony zainteresowanych jak to ominąć :))