Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kawasaki kx 125 cieknacy gaznik

26 May 2016 18:19 1683 7
  • Level 7  
    Witam posiadam kawasaki kx 125 z 2005r otóż mam z nim pewien problem od jakiegoś czasu zaczeło mi się wylewać paliwo z gaźnika wężykiem z komory pływakowej więc kupiłem zestaw naprawczy do gaźnika i wymieniłem zaworek iglicowy,gniazdo zaworka oraz wszystkie dysze,a paliwo jak sie lało tak sie leje nadal wiecie może co jest przyczyną? I jeszcze jeden problem motor przerywa na niskich obrotach oraz wydaje dźwięk w filtrze powietrza jakby powietrze było wypychane dodam że sprawdziłem membrane i po jednej stronie nie przylegały więc odkręciłem listki wyczyściłem i przerwa została zmniejszona jest tam taki delikatny prześwit lecz nie wydaje mi się żeby to mogło aż tak wpływać na pracę silnika. Wiecie może co będzie przyczyną za pomoc z góry dziekuje. Very Happy
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 21  
    Może pływak masz dziurawy, uszczelka pada, albo masz źle wyregulowany poziom w komorze. :)
  • Level 7  
    Pływak jest dobry bo nie napełnia sie paliwem uszczelka też w dobrym stanie i właśnie chodzi mi o ten poziom w komorze nie wiem jak go wyregulować ile trzeba podgiąć lub odgiąć blaszkę.
  • Level 21  
    możliwie wysoko ale tak żeby nie ciekło.

    Weź jakiś większy pojemnik (o wielkości garnka - najlepiej przeźroczysty), nalej benzyny tak abyś mógł umoczyć pływak (razem z gaźnikiem). Zobaczysz że w pewnym momencie pływak zacznie ci się podnosić (jak będziesz powoli zanurzał cały gaźnik ze zdjętą pokrywą pływakową). Poziom ma być taki (orientacyjnie) aby poziom paliwa był +- 1mm poniżej krawędzi komory pływakowej :) . To taka w miarę uniwersalna wartość.
  • Level 7  
    Tylko że blaszkę mam już podgiętą u samej góry i podobno ona ma być w równej płaszczyźnie z pływakiem a problem jest taki że po przechyleniu motoru na lewą strone cieknie paliwo jak woda z kranu a po przechyleniu w prawo nic sie nie leje.
  • Level 21  
    normalne - bo przecież paliwo wewnątrz też się przelewa :) . Ważne aby paliwo nie przelewało się przy kącie mniej ostrym niż 45 stopni (tj maksymalny odchył w lewo lub w prawo to maks 45 stopni). Pamiętaj że komora pływakowa ma przelew (którym pewni ci właśnie paliwo zwiewa.
  • Level 7  
    Udało mi sie opanować uciekajace paliwo :D Teraz mam problem z regulacja gaznika ponieważ wypluwa mi przepalone paliwo wydechem i wezykiem z cylindra oraz dalej nie mam pojęcia dlaczego wyrzuca powietrze z filtra powietrza.
  • Level 21  
    Po prostu - za bogata mieszanka i pewni ci nie dopala :)