Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
MetalWorkMetalWork
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra H 1.9 CDTI 110 kW - Błąd P0001 - za niskie ciśnienie szyny

27 May 2016 09:08 11418 2
  • Level 10  
    Piszę ponieważ mam problem z moją Astrą H 1,9 CDTI 110kW.
    Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny.
    Błąd pojawia się jak silnik jest zimny lecz okazało się ostatnio, że i to nie jest regułą. Czasami cały tydzień można jeździć i nic sie nie dzieje.
    Zazwyczaj ma to miejsce podczas mocniejszego przyspieszczanie w zakresie wejście obrotów silnika na moment obrotowy ok 1800 rpm ostatnio błąd pojawiał się przy 3000 rpm.
    Pojawienie się błędu skutkuje utratą mocy, wtedy wystarczy wyłączyć i włączyć zapłon i auto jedzie już normalnie.
    Samochód był już w wielu serwisach, każdy rozłożył ręce. W ciągu ostatniego roku to w sumie 2 miesiące w warsztatach.
    Zostały wymienione wszystkie wtryski, kolektor dolotowy z uwagi na uszkodzone klapy wirowe + czujnik ciśnienia, filtr paliwa z obudową, pompa wysokiego ciśnienia (wcześniej sam regulator ciśnienia), szyna CR wraz z czujniekiem (wcześniej sam czujnik). EGR też jest wymieniony. Paliwo to ON Verva. Silnik działa na fabrycznym oprogramowaniu.
    W akcie desperacji oddałem auto do serwisu OPLA, stało tam 4 dni podczas których stwierdzono tylko, że opisany przeze mnie błąd faktyczne się pojawia przy zimnym silniku. Podobno sprawdzane były wtryskiwacze, przewody paliwowe. Wszystko w normie. Przy odbiorze samochodu oprócz FV dostałem informację, się że auto jest sprawne jak zagrzane.
    A ja w dalszym ciągu mam serce na ramieniu jak mam wyprzedzać.
    Pozdrawiam
  • MetalWorkMetalWork
  • Level 42  
    Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód.
    Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK).
    Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
  • Level 1