I ośmielając się razem z nimi wołając:
Sygnale nasz, któryś jest w obwodzie,
Świeć się żarówki Twoje,
Przyjdź cewki Twoje,
Bądź moc Twoja,
Jako prąd stały tak i prąd zmienny,
Źródła naszego zastępczego daj nam dzisiaj,
I odpuść nam nasze wskazy,
Jako i my odpuszczamy naszym impedancjom,
I nie wódź nas na magnetyczne sprzężenie,
Ale nas zbaw ode zwarcia.
Amper.
Po tej odbytej modlitwie na pewno jest luźniej, fajnie że interesuje cię to i owo - kobieta w ty fachu jest tak rzadka że aż bezcenna
co nie oznacza że faceci też...
ech, jestem jeszcze uczniem szkoły średniej Technikum Elektroniczne-Elektryczne Nr 2 w Poznaniu na profilu elektronika
mam omawiane podstawy elektroniki i obwodu drukowanego, różne zasady i takie tam podstawy z którymi na pewno będzie mi łatwiej i szczerze mówiąc ogarnięcie mi niektórych rzeczy zajmowało 2 miesiące a to jedno z wielu wielu
są jakieś egzaminy na końcu tak tak ale po zakończeniu mam papier technika elektronika który tłumaczy drugiej osobie że znam PODSTAWY ELEKTRONIKI (połowa z tego nawet nie będzie omawiana na studiach) a całe te 4 lata (wiem od kumpla z politechniki) zostały przeprowadzone w 3 miesiące..... to jest wtedy najgorszy czas dla was licealistów zakodowanie tej technicznej wiedzy która no tworzy (mówiąc naciągając ) nowy przedmiot zwany elektronika (jak dla mnie/ według mnie) jest trochę fizyki i chemii i matematyki (jej to głównie) ale elektronika wdrożyła własne zasady, metody obliczenia, zjawiska, nazwy itd.
ucząc się dalej na tych studiach będąc technikiem (no z technikum) kojarzysz większość omawianych tematów a jako licealista musisz kartkować i szukać definicji i zasady działania
co do informatyki..., sam uczę się C++ więc duże siema dla ciebie że sama coś ogarniasz, ja widzę u ciebie informatykę jednak
nie ze względu że jesteś kobietą ale jak już ogarniasz dwa języki to jest już duży krok w stronę informatyki