Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Integra control :-) Satel zarządzanie

Felix76 19 Lip 2016 19:11 13977 40
  • #31
    smaboman
    Poziom 13  
    @szczukot

    Odpowiem bo ostatnio sam o to pytałem a wczoraj wszystko udało mi się skonfigurować.
    Jest możliwe połączenie bez serwera Satel. Możesz się łączyć w sieci lokalnej. Opcja z serwerem Satel jest przydatna wtedy gdy nie masz IP i chcesz się łączyć spoza domu.

    Aby korzystać z połączenia przez serwer musisz zaktualizować firmware ethm'a i centrali do najnowszych wersji. Bez tego nie zdobędziesz ID modułu ETHM, który jest nadawany przez serwer Satel. Wspomnę tylko ze potrzebny jest ETHM Plus aby łączyć się przez serwer.

    Ps.pozdrowienia z muratora ;)
  • #32
    mayer2005
    Poziom 16  
    sosarek napisał:
    szczukot napisał:
    Po pierwsze : co to jest to ID ?? nigdzie nie mogę tego znaleźć
    Po drugie : czy tzreba się łączyć przez serwer Satela ? Bezpośrednio nie zadziała ?

    Wystarczy kliknąć na Sposób połączenia i wybrać bezpośrednie, następnie podać IP lub adres DDNS o czym już pisałem.
    sosarek napisał:
    Równie dobrze możesz wpisać IP modułu.

    NA co Kolega
    mayer2005 napisał:
    IP modułu? Kolega zgaduje?
    więc radziłbym mu sprawdzić.
    Albo nie czytasz uważnie postów albo nie masz zielonego pojęcia o tym co piszesz. Co ma wspólnego ID z połączeniem bezpośrednim?
    Połączenie bezpośrednie używamy tylko wtedy gdy mamy publiczny adres IP.
    Połączenie przez serwer satel używamy wtedy gdy nasz adres nie jest publiczny. Wtedy serwer satel przydziela nam indywidualny identyfikator (ID)
  • #33
    szczukot
    Poziom 13  
    Po kilku kliknięciach i kilku minutach opcje zrobiły się aktywne :) Ciekawe ...

    Ale rozumiem, że notyfikacje push i tak muszą iść przez serwer satela ?

    Fantom
  • #34
    piecykpp
    Poziom 10  
    Witam.

    ID znajdziecie w programie dloadx w system-sprzęt-manipulatory- i wybieramy ETHM .
    Jest tam na samym dole a nad tym adres MAC.

    jest to potrzebne dla powiadomień pusch.
    I jeszcze jedna ważna sprawa mi zaczęło działać jak na routerze port przekierowałem integracji. \
    Mam nadzieję że coś pomogłem, Pozdrawiam
  • #35
    dariusz.bembenek
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    piecykpp napisał:
    I jeszcze jedna ważna sprawa mi zaczęło działać jak na routerze port przekierowałem integracji. \

    Po pierwsze primo, niech kolega zwraca uwagę na daty publikacji postów, bo to trochę archiwalne. Po drugie, niech lepiej kolega usunie to przekierowanie portu integracji i wyłączy integrację (bo zakładam, że kolega też to zaznaczył).
    Nieświadome zaznaczenie opcji "Integracja" i dodatkowo ustawienie przekierowania na port jest ekstremalnie niebezpieczne. I to nie są żarty.
    Integracja służy zupełnie innym celom, np. łączenie z FIBARO albo napisanie własnej aplikacji, która będzie łączyć się z centralą.

    Warunkiem koniecznym do połączenia ETHM-1 Plus <-> INTEGRA Control jest wydobycie z centrali ID, MAC oraz wpisać DNS w ETHM-1 (Plus), np. od google (8.8.8.8).
  • #36
    SourChocolate
    Poziom 6  
    Witam.

    Po pierwsze primo, zwracam uwagę na daty publikacji postów aczkolwiek mam nadzieje ze moje pytanie rozszerzy zakres wiedzy dostępny w tym wątku.

    Tak wiec, przechodząc do sedna... :)

    Mam Integre i moduł ETHM Plus. Obecnie łącze się z aplikacji do ETHM bezpośrednio, bez pośrednictwa serwera satel. Niestety w takiej konfiguracji nie ma możliwości otrzymywania powiadomień push o np. naruszeniu strefy. W sekcji aplikacji "powiadomienia" jest możliwość podania MAC address + ID (nie chodzi o sekcje gdzie konfiguruje się panel, tylko już po zalogowaniu w appce, w sekcji powiadomienia).

    I teraz pytanie: czy jest możliwość skonfigurowania centrali i aplikacji tak aby był wykorzystany kanał zwrotny poprzez serwer satela do otrzymywania powiadomień push i jednocześnie aby w dalszym ciągu można było się łączyć z centrala "bezpośrednio"? Inaczej, czy centrala "blokuje" dostęp bezpośredni przy skonfigurowaniu z serwerem oraz czy appka taki setup obsłuży?

    Preferuje połączenie bezpośrednie ze względu na niezawodność i szybkość.

    Pozdrawiam
  • #37
    tomekkaszuby
    Poziom 8  
    Witam!
    orientuje się ktoś czy można ustawić notyfikacje Push do konkretnego wejścia (dzwonek)
    już mecze się od dwóch godzin i nie mogę nigdzie znalesc żeby można było tak ustawić.
  • #38
    dariusz.bembenek
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Nie ma takiej możliwości.
  • #39
    rafipl
    Poziom 18  
    Witam, żeby nie tworzyć kolejnych tematów (a widziałem temat języka tu się przewijał), mam pytanie - od czego zależy w jakim języku będzie pracowała aplikacja? Dokładnie Perfecta Control (ale pewnie będzie zachowywać się tak samo jak Integra Control)? Czy zależy to od języka w telefonie czy od firmware centrali? Mianowicie, jeśli centrala będzie w języku polskim, to czy klient posiadający telefon z systemem po niemiecku będzie miał również obsługę po niemiecku? Z góry dziękuję za podpowiedź (spóźniłem się zadzwonić i zapytać do Satela przed weekendem)
  • #40
    sciacho
    Poziom 17  
    Niestety po dzień dzisiejszy nie ma instrukcji do tych aplikacji wiec trzeba się domyślać albo wyprubować .Jezyk Appki ustawiasz w appce, natomiast w centrali nie ma mozliwosci zmiany języka wiec w apce będziesz miał jak w centrali . Krótko mówiąc zmiana języka w apce nic nie daje
  • #41
    rafipl
    Poziom 18  
    Sam sobie w sumie odpowiedziałem na pytanie w sumie - zmieniłem chwilowo język w Androidzie na niemiecki, po odpaleniu Perfecty Control automatycznie Apka zmieniła język na niemiecki :)