Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybor Sprzetu Hi-Fi dla amatora

29 Maj 2016 17:46 915 9
  • Poziom 6  
    Witam Wszystkich serdecznie.
    Na poczatku chce poinformowac ze jestem calkowitym laikiem jesli chodzi o wiedze akustyczna.
    Szukam rady w dobraniu odpowiedniego sprzetu Hi-Fi.

Wszystko bedzie znajdowac sie w moim salonie.
    Wymiary Salonu to 5m na 3m czyli 15m2 i wysokosc 2.30m
    Podloga wylozona jest panelami co jak wiem a moge sie mylic nie jest dobra zaleta jesli chodzi o akustyke.
    Jesli chodzi o kwote to mysle ze na same kolumny moge przeznaczyc do okolo 2000zl choc jak bym mniej wydal nie bylo by zle.
    Wzmacniacz okolo 1000zl
    Jakis cd player okolo 500zl
    I kolejne 500zl moze troche wiecej na rzeczy ktore bede potrzebowal a nie wiem co bede potrzebowal.

Jesli wazne to muzyki bede sluchal kazdego rodzaju. Od klasyki po rock itp itd.

Na czym mi najbardziej zalezy to jakosc odbioru czyli ostrosc dzwieku z ladnym ciezkim podbiciem bassu ale nie rozrywajacym bebenki.

Znalazlem na aukcji Kolumny Tannoy DC4t za okolo 450zl.
    Brat posiada Tannoy DC6T i podobno te DC4t nie posiadaja mocnych niskich tonow jak jego. Co Wy o tym myslicie???
    Czekam na jakiekolwiek porady pytania i pomoc w wyborze.
    Dziekuje :)
  • Poziom 25  
    Klipsch RF 52 II lub KEF IQ 7.
    Denon 1055R lub Marantz PM-80
  • Poziom 6  
    bbobii napisał:

Dziękuję.
    Mam rozumieć że wymienione przez ciebie produkty będę się nadawać do mojego małego Saloniku??
    Możesz mi powiedzieć jak sprawa ma się do niskich tonów??
  • Poziom 23  
    Denon PMA 720 AE plus STX Electrino 150. W swojej cenie brzmienie nie do pobicia.
  • Poziom 6  
    indianin11 napisał:
    Denon PMA 720 AE plus STX Electrino 150. W swojej cenie brzmienie nie do pobicia.

Dzięki kolego za radę.
    Jakość te stx nie przypadły mi do gustu.