Cześć wszystkim,
Głowię się nieco nad reorganizacją i rozbudową mojego Audio, które może jakieś kosmiczne nie jest, ale jakieś jest:
- Yamaha RX-v775, JBL Balboa (już 10 letnie front + centralny+woofer).
- Głośniki efektowe 4x Monitor Audio CT165 w suficie
Powiem, że fronty i centralny grają kiepsko nie. Mam na oku 3 produkty:
- Bowers and Wilkins CM6 - podstawkowe
- Bowers and Wilkins 683 S2 - podłogowe
- Do tego b&W Central S2
- nie mam na razie kasy na nowy woofer (ale nie wiem czy będzie potrzebny)
Zostawmy cenę głośników na boku. Ponieważ jestem laikiem odnośnie teorii akustycznej to mam pytania:
1) czy podstawkowe kolumny będą wystarczające do 35m2 pomieszczenia (kuchnio-salon, z przewagą na salon).
2) Czy jest różnica dla kolumn podstawkowych, gdy stoją na podstawkach, czy na szafce (para podstawek to 1/2 głośnika
).
3) Czy na tej samej szafce może stać ew. gramofon (wg. mnie nie powinien).
4) Ponieważ zapewne nie wszystko da się poustawiać jak bym chciał, bo pytanie o bass reflex ile trzeba założyć z tyłu od ściany miejsca ? (podstawkowe mają z tyłu, podłogowe z przodu).
Jeśli chodzi o repertuar - to muzyka Jazz, Blues, klasyczny Rock i trochę POP głównie z FLACK i Spotify Premium.
Wszystkie głośniki (7.1) tylko przypadku kina domowego.
Pozdrawiam,
Krzysztof
Głowię się nieco nad reorganizacją i rozbudową mojego Audio, które może jakieś kosmiczne nie jest, ale jakieś jest:
- Yamaha RX-v775, JBL Balboa (już 10 letnie front + centralny+woofer).
- Głośniki efektowe 4x Monitor Audio CT165 w suficie
Powiem, że fronty i centralny grają kiepsko nie. Mam na oku 3 produkty:
- Bowers and Wilkins CM6 - podstawkowe
- Bowers and Wilkins 683 S2 - podłogowe
- Do tego b&W Central S2
- nie mam na razie kasy na nowy woofer (ale nie wiem czy będzie potrzebny)
Zostawmy cenę głośników na boku. Ponieważ jestem laikiem odnośnie teorii akustycznej to mam pytania:
1) czy podstawkowe kolumny będą wystarczające do 35m2 pomieszczenia (kuchnio-salon, z przewagą na salon).