Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b4 1.9 tdi - kontrolka ciśnienis oleju

31 Maj 2016 20:05 1164 11
  • Poziom 5  
    witam,panowie mam problem w passacie b4 1.9 tdi 90KM otóż nie zawsze ale czasami zapala mi sie kontrolka cisnienia oleju czujnik wymieniłem i nadal to samo czy to może wada jakaś w silniku?pompa lub coś innego?zaznacze że praca silnika wogóle sie nie zmienia nic nie stuka nie puka,czy innych objaw brak.Poprostu jedzie i juz jak zgasze i odpale gasnie i jest ok,po paru kilometrach znowu zapala sie.pomożecie?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    Nie tak dawno na forum też ktoś miał podobny problem i z tego co pamiętam dopiero wymiana pompy pomogła
  • Poziom 5  
    mierzyłem i na wolnych obr 900 obr/min ma 1.5 bar a na wyzszych tak około 2000 obr/min ma 2.8 bar na rozgrzanym silniku dodam.
  • Poziom 30  
    jareckiiii napisał:
    mierzyłem i na wolnych obr 900 obr/min ma 1.5 bar a na wyzszych tak około 2000 obr/min ma 2.8 bar na rozgrzanym silniku dodam.

    Pytanie brzmi jakie ma ciśnienie jak zapala się kontrolka?
  • Poziom 5  
    aaaaa... to niewiem, kurde to musiał bym wozić ze soba manometr i na drodze zmierzyc bo w garażu to go gazuje i nie zapali sie ta cholerna kontrolka tylko na drodze.Z tego co sie oczytałem na forach piszą że jakiś zawór w pompie oleju szwankuje wiec chyba wymienie tą pompe bo nie jest droga 100 zł patrzyłem na allegro.ale dziekuje za podpowiedzi.pozdrawiam.
  • Poziom 30  
    W tym temacie o którym wspominałem gość czyścił pompę,wymieniał czyścił zawór ale na końcu wymienił pompę
  • Poziom 10  
    miałem podobny problem w swoim passacie,pomogła wymiana czujników cisnienia oleju,sa dwa o róznych kolorach(niskie i wysokie cisnienie)musza sie zgrywac
  • Poziom 26  
    A jaki przebieg ma ten passacik?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 5  
    passacik ma 320000 tys niby hihihi kupiłem go jak miał 220000 przez te 100000 nic nie dołożyłem tylko wymiany oleju, rozrządu,chodzi przecudnie i nie myśle o zmianie no i wkońcu ta awaria z tą kontrolką,dodam że na zimnym silniku przy wyżysz obrotach jak go przeciągne lubi czasami zgasnąć pisali że to zawór w pompie oleju że za duże ciśnienie daje i podpieraja szklanki zawory.
  • Poziom 26  
    Ja miałem B4 1.9TDI 90 km z konca 1996r sprowadzonego z Belgii ( ostatni rzut na taśmę prawie bo z października). Od 160 tys. km do 300 000 użytkowałem i też tylko oleje, rozrządy. Sprzedałem bo już rdza zaczynała dawać znaki. Nowy nabywca ma już 500 000 przejechane( łączny przebieg) i chodzi nawet oliwki nie dolewa od wymiany do wymiany. Wiem, że są to sprzęty nie do zajechania i gdyby produkowali takie same nowe to bez wahania stanąłbym w kolejkę. Ale na temat ja bym wymienił tą pompę i oszczędził silnik. Jak masz dobry silniczek to dbaj o niego bo już takiego nie dostaniesz. Powodzenia.