Witajcie,
jak w temacie, przy wyłączonym zapłonie zaczyna wyć klakson.
Dodatkowo przestał działać tempomat.
Wymieniłem taśmę pod kierownicą i nie pomogło.
Pożyczyłem i wstawiłem inny moduł komfortu i też nie pomogło.
Co ciekawe, jak odepnę poduszkę to przestaje wyć.
Przy podpiętej poduszce wyje, nawet jak odłączę wtyczkę na kierownicy gdzie jest przewód do klaksonu to i tak dalej wyje.
Wszystkie kable w kierownicy sprawdziłem miernikiem i nie ma przerw.
Już nie mam pomysłów gdzie dalej szukać.
To co mnie zastanawia, to że we wtyczce czarnej w kierownicy gdzie wchodzą przewody od tempomatu i klaksona jest jeden pin wolny (skrajny lewy).
Z tym że wcześniej tempomat działał, a ja tam nic nie zmieniałem.
dzięki za pomoc
jak w temacie, przy wyłączonym zapłonie zaczyna wyć klakson.
Dodatkowo przestał działać tempomat.
Wymieniłem taśmę pod kierownicą i nie pomogło.
Pożyczyłem i wstawiłem inny moduł komfortu i też nie pomogło.
Co ciekawe, jak odepnę poduszkę to przestaje wyć.
Przy podpiętej poduszce wyje, nawet jak odłączę wtyczkę na kierownicy gdzie jest przewód do klaksonu to i tak dalej wyje.
Wszystkie kable w kierownicy sprawdziłem miernikiem i nie ma przerw.
Już nie mam pomysłów gdzie dalej szukać.
To co mnie zastanawia, to że we wtyczce czarnej w kierownicy gdzie wchodzą przewody od tempomatu i klaksona jest jeden pin wolny (skrajny lewy).
Z tym że wcześniej tempomat działał, a ja tam nic nie zmieniałem.
dzięki za pomoc