Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Antena interferometru do radioastronomii - pomiar na wielu częstotliwościach

Wolny2 05 Cze 2016 17:59 3051 13
  • #1 05 Cze 2016 17:59
    Wolny2
    Poziom 3  

Witam wszystkich,

Powinienem na początku zaznaczyć, że jestem początkujący, jeżeli chodzi o elektronikę - a szczególnie już kwestie anten.
    Mam problem. Mam schematy. Są to schematy: "Active Antenna" + "Analog Receiver".
    Pytanie tylko brzmi jak odbierać z tej anteny sygnały o wielu częstotliwościach jednocześnie? Czy do tego wystarczy standardowy "Analog Receiver"?
    Jeżeli sygnał z anteny będę przepuszczał przez A/C to uzyskam jeden strumień danych. Mi jednak chodzi o to, aby odseparować od siebie te kanały. W jaki sposób jest to możliwe?
    Prosiłbym o nakierowanie mnie w odpowiednim kierunku, ponieważ sam nie mogę w sieci znaleźć żadnych informacji.
    Nie jest to żadna antena mająca zastosowanie "praktyczne", a raczej bardziej edukacyjno/badawcze.
    Dodatkowo mam mieć dane z czterech polaryzacji anteny.
    Będę wdzięczny za pomoc.
    Ewentualnie jeżeli zajdzie taka potrzeba, to mogę podesłać link do schematów.

0 13
  • Metal Work Pneumatic
  • #2 05 Cze 2016 19:21
    JacekCz
    Poziom 36  

Obawiam się że w/w nazwy schematów nie powiedzą kolegom wiele, mi nic nie mówią.

W ogóle trudno zrozumieć co chcesz uzyskać.

0
  • #3 06 Cze 2016 15:53
    2N3866
    Poziom 29  

Wolny2 napisał:
    Jeżeli sygnał z anteny będę przepuszczał przez A/C to uzyskam jeden strumień danych. Mi jednak chodzi o to aby odseparować od siebie te kanały.
    (...)
    Ewentualnie jeżeli zajdzie taka potrzeba to mogę podesłać linka do schematów.