Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cagiva mito - Regulator napięcia - silnik po swapie

06 Cze 2016 22:12 1929 3
  • Poziom 2  
    Witam,
    mam mały problem z podłączeniem regulatora napięcia w silniku cagivy mito mk2 po swapie. Motor zakupiłem bez połowy instalacji więc musiałem się za to sam zabrać. Moje pytanie jest następujące: czy jestem w stanie podłączyć chiński regulator (o taki)
    https://obrazki.elektroda.pl/2484411200_1329482773.jpg
    zamiast -
    Cagiva mito - Regulator napięcia - silnik po swapie

    Ze statora wychodzą 2 żółte kable na których napięcie waha się w przedziale od kilkunastu volt na niskich obrotach do kilkudziesięciu na wysokich. Próbowałem takiej kombinacji, lecz bez żadnego efektu:
    lewo-góra = + na akumulatorze
    prawo-góra = żółty
    lewo-dół = żółty
    prawo-dół = - na akumulatorze

    Nie posiadam zbyt dużej wiedzy, dlatego zwracam się do ekspertów.
    Z góry dzięki za czas i chęci pomocy. :wink:
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 39  
    Taki regulator od skutera się nie nadaje. Co prawda da się go podłączyć, ale ulegnie spaleniu od mocy alternatora.
    Potrzebny jest regulator "dwufazowy" lub ew. trójfazowy.
  • Poziom 39  
    Tak, aczkolwiek na tą chińszczyznę z aukcji gwarancji nie daję.
    Regulator trójfazowy do takiego alternatora podłączasz z pominięciem jednej fazy na regulatorze (pin nie podłączony).