Witam .
zaczne od poczatku co sie dzieje.
wiec jakis czas temu pojawił mi sie komunikat " low oil preasure "
został wlany nowy olej , wymieniony filter oleju , wszystkie rurki oraz gorna wewnetrzna częsć silnika została oczyszczona żółtego nalotu , dodatkowo wymieniony sensor cisnienia oleju. bez rezultatu.
po jakims czasie uszczelka od wałka rozrzadu przepuszczała olej wiec zostaly wymienione dwie uszczelki, pas rozrzadu i pompa wody, wyciek zniknął ale pojawiły sie nowe problemy.
zapewniam ze wałki wszystkie trzy ustawione sa prawidłowo , 3 razy były sprawdzane, jednak błedy P0011 oraz P0012 dalej są. dodatkowo telepie silnikiem jakby nie palił na wszystkie gary , gdy obroty wzrastają to tak przed 2000 auto traci siłe slychac taki klekot i na 3000 obrotow juz normalnie, to samo na kazdym biegu , a czasami nie dzieje sie nic , jedzie normalnie . a jesli jade szybko i po zmianie biegu obroty są 3000+ to nie ma spatku mocy , nie ma klekotu . oczywiscie jak silnik nagrzeje sie do optymalnej temperatury to jak obroty spadną do biegu jałowego często wyskakuje komunikat "low oil preasure"
prosze o pomoc juz nie mam sily do tego auta.
zaczne od poczatku co sie dzieje.
wiec jakis czas temu pojawił mi sie komunikat " low oil preasure "
został wlany nowy olej , wymieniony filter oleju , wszystkie rurki oraz gorna wewnetrzna częsć silnika została oczyszczona żółtego nalotu , dodatkowo wymieniony sensor cisnienia oleju. bez rezultatu.
po jakims czasie uszczelka od wałka rozrzadu przepuszczała olej wiec zostaly wymienione dwie uszczelki, pas rozrzadu i pompa wody, wyciek zniknął ale pojawiły sie nowe problemy.
zapewniam ze wałki wszystkie trzy ustawione sa prawidłowo , 3 razy były sprawdzane, jednak błedy P0011 oraz P0012 dalej są. dodatkowo telepie silnikiem jakby nie palił na wszystkie gary , gdy obroty wzrastają to tak przed 2000 auto traci siłe slychac taki klekot i na 3000 obrotow juz normalnie, to samo na kazdym biegu , a czasami nie dzieje sie nic , jedzie normalnie . a jesli jade szybko i po zmianie biegu obroty są 3000+ to nie ma spatku mocy , nie ma klekotu . oczywiscie jak silnik nagrzeje sie do optymalnej temperatury to jak obroty spadną do biegu jałowego często wyskakuje komunikat "low oil preasure"
prosze o pomoc juz nie mam sily do tego auta.