Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C5 2.0HDI silnik RHR - Błąd nie do skasowania

07 Cze 2016 21:54 5529 5
  • Poziom 42  
    Witam
    Może coś podpowiecie...
    Błąd P1445 "niekasowalny"...
    W sieci znajduję opis: P1445-system dozowania dodatku, ilość dodatku zbyt duża. Stały
    U mnie wyświetla P1445 - Usterka trwała, system dodatku, maksymalny próg dodatku w filtrze cząstek stałych osiągnięty poziom górny (planet)
    Płyn miesiąc temu dolany i ponoć wyzerowany licznik
    Fap pokazuje 55% zasadzena....
    W zasadzie auto jeździ dobrze i więcej na autostradach niemieckich
    Dopiero na dłuższym odcinku traci moc....
    Proszę o podpowiedzi czym się zając i może podpowiedź jaka jest procedura "zerowania" po wlaniu dodatku....
  • MetalworkMetalwork
  • MetalworkMetalwork
  • Pomocny post
    Poziom 1  
  • Poziom 42  
    Po wpisaniu wymiany filtra błędy można skasować
    Ale pojawił się nowy P0470 "różnica ciśnień czujnika różnicowego za wysoka zimnego silnika"
    Na włączonym zapłonie i nie odpalonym silniku pokazuje 107mBar
    Czy to normalne...po odpaleniu wartość się nie zmienia nawet jak przygazuję- na razie przejechać się nie mogę
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Wygląda na uwalony czujnik różnicowy.
  • Poziom 42  
    Po wymianie czujnika ok....