Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Seicento 900 przekładka silnika

09 Cze 2016 21:19 1071 21
  • Poziom 7  
    Witam mam pewien problem . Dostałem od dziadka seicento 900 z 1998r ale okazał się totalnym wrakiem był tak zjedzony że w koncikach tylnych szyb były pęknięcia jakby auto miało się złamać (nie miało podłogi ani progów ) . Kupiłem drugą budę z papierami z 2002r. i jak się okazało to chyba był tam silnik 1.1 bo mój komputer nie pasuje do tamtej złączki jest całkiem inna . Moje pytanie brzmi - można to połączyć za pomocą jakiejś przelotki , czy na przykład odciąć tamtą wtyczke z nowej budy i próbować połączyć z tą starą wtyczką , czy będę musiał wybebeszyć pół samochodu żeby przełożyć wiązkę ,. Proszę o pomoc .
  • Sklep HeluKabel
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Nie ma innej opcji ?
  • Sklep HeluKabel
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    w sumie to nie wiem , ale myślałem , że obędzie się bez przekładania elektryki
  • Poziom 39  
    Simson518 napisał:
    Nie ma innej opcji ?

    A w czym problem? Wiązka poszła na miedź i nie ma właściwej? :)
  • Poziom 7  
    nie no mam 2 ze starego gdzie wszystko jest sprawne i z nowego gdzie nie ma nic
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    kanał mam , a stara buda i tak na złom to jakoś by się silnik wyciągnęło . Najbardziej martwi mnie to że jest centralny zamek i alarm ale to wszystko jest po odłączane a najgorsze jest to że kable są po urywane i nie wiadomo gdzie idą ,


    jeszcze jedna sprawa bo w tym nowym mam inny licznik nie na lince tylko na kabelkach , w starym była linka jak to połączyć żeby działało ???
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Wszystko czyli co :) ? Wszystkie kable ,(główna wiązka) działający silnik i tyle
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Dzięki przyda się .
  • Poziom 32  
    Simson518 napisał:
    jeszcze jedna sprawa bo w tym nowym mam inny licznik nie na lince tylko na kabelkach , w starym była linka jak to połączyć żeby działało ???

    Potrzebny jest chyba tylko impulsator zamiennie zamontowany przy skrzyni tam gdzie linka (pasuje chyba "plug&play") i kilka kabelków (które może dostaniesz razem z impulsatorem) aby to podłączyć. No i oczywiście część wiązki która zasila i podłącza cały licznik, jeżeli masz tylko wiązkę z 900-setki to również troszeczkę "rzeźby" aby prawidłowo podłączyć, ale jest to wykonalne 100%.

    Dodano po 11 [minuty]:

    [quote="Simson518"]Wszystko czyli co ? Wszystkie kable[/quote
    Potrzebna jest cała wiązka z komory silnika, czyli wiązka silnikowa, sterownik silnika, jeżeli był to sterownik immobilaizera, ale to możesz wymontować ze swojego (chyba masz, nie zniszczyłeś?) i odpowiednio podłączyć (zgodnie ze schematem) do tego co masz, bo kable oświetlenia i innego "wyposażenia" mogą zostać z wiązki która jest w kupionej karoseri.
  • Poziom 7  
    Wszyatko mam nic nie niszczyłem , tylko że kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić .
  • Poziom 39  
    Simson518 napisał:
    kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić

    Więc przekładasz całą wiązkę.
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Simson518 napisał:
    tylko że kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić .

    To przełożyć całą kompletną wiązkę a jeżeli dojdzie jakieś jakieś nowe "oprzyrządowanie" (np.licznik o którym pisałeś) to dopłożyć dodatkowe kable.
    Ja do swojej 900-setki dokładałem cały centralny zamek, obrotomierz, elektryczne sterowanie położeniem reflektorów, elektryczne szyby, wszystko wymontowane "na szrocie" razem z odpowiednimi kabelkami i właściwymi centralkami i nie było tak strasznie trudno.
    Tu możesz popytać co i jak:
    http://www.seicento.pl/index.php
  • Poziom 7  
    A sygnał do obrotomierza z pod maski ciągnąłeś czy z kostki koło lewj nogi kierowcy ?
  • Poziom 32  
    wojtek1234321 napisał:
    A sygnał do obrotomierza z pod maski

    Sygnał spod maski, a zasilanie z bezpiecznika od gniazda zapalniczki.
  • Moderator Samochody
    W tym nowym masz licznik z wyświetlaczem LCD? Jeśli tak - to odpuść sobie i przełóż stary licznik. 900 i 1.1 SPI (stare) miały taki sam komputer, skoro masz inną wtyczkę to masz 1.1 MPI, czyli wersję "poliftową".
  • Poziom 25  
    Tak z ciekawości - czy to nie jest nielegalne, żeby przekładać licznik i tym samym zmieniać przebieg?
  • Poziom 7  
    Niby czemu miało by być nielegalne ? Przekładam silnik wraz z licznikim a do tego przebieg mam wbity w dowód .