Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Mascott 2,8 DCI 110KM / 2002r - Silnik nie ma obrotów...

11 Cze 2016 08:33 4323 5
  • Poziom 2  
    Witam.
    Od dłuższego czasu borykam się z problemem w Mascocie.
    Silnik nie ma obrotów. Silnik się nie wkręca w maksymalne obroty. Maksymalne obroty to 2600. Po wciśnięćiu gazu silnik wchodzi na obroty 2600, a po kilku sekundach spada do 1200, po czym ponownie wchodzi w obroty 2600. Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL.
    W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem;
    Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia.
    Wymieniłem filtr paliwa.
    Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie.
    Wyczyszczony został bak paliwa.
    Po mino moich wszelkich wysiłków i tych wszystkich napraw samochód zachowuje się bez zmian.
    Jak było na samym początku tak jest i teraz....
    Bardzo proszę o wszelkie sugestie z Państwa strony co może być ewentualną przyczyną usterki?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 10  
    Witam,
    mam dośc podobnie w moim Mascocie, u mnie dodatkowo zapala się kontrolka świec żarowych. diagnoza u mechanika jest taka ze to czyjnik położenia wału lub wałka rozrządu, tak mu wyszlo po podłaczeniu do komputera ale na dany moment na tym poprzstałem bo mechanik nie ma erminow by to naparawic i do końca zdiagnozowac, w tym przypadku ma to wygladac tak że najpierw ma wymienic jeden z czujników jesli nie pomoże to drugi.
    W serwisie Renault dowiedziałem sie takze że może na to miec takze wpływ jakis czujnik pod pedałem hamulca ale w to sie nie zagłębiałem.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 1  
  • Poziom 2  
    Witam
    Dzieki za wskazówki ,jezeli chodzi o czujnik ciśnienia paliwa to był podmieniany.
    Auto stoi teraz u elektromechanika ,czekam.
    Zobaczymy czy da rade?
    Pozdrawiam.
  • Poziom 1  
  • Poziom 2  
    Bardzo częstą usterką w tym aucie jest awaria sterownika silnika. Wszelkie błędy związane z ciśnieniem paliwa (pada układ sterujący zaworem) w sterownikach BOSCH 0 281 001 892. Jedynym sposobem sprawdzenia jest podłączenie manometru zamiast jednego z wtryskiwaczy i porównanie wartości z tymi z komputera.