Witam,
dzisiaj dojechalem rano do pracy i po doslowie pol godziny samochod nie do odpalenia.
Postaram zawrzec wszystkie informacje jakie tylko wiem.
Z gory przepraszam za brak polskich znakow bo nie mam.
Skoda Fabia 2003
TDI 1.9 Hatchback
Dwa miesiace temj mialem typowa usterke zegarow, spotkalem sie z nia juz w poprzednim moim aucie SDI. Tak wiec poprawilem luty i podgrzalem plytke. Do tej pory bez zadnego zarzutu wrecz bylem dumny bo usterka generowala blad czujnika lambdy czy jakos tak co wyszlo w praniu.
W zalaczniku zalaczylem jak to wyglada. Mechanik w pracy powiedzial ze niby zegary do wymiany tyle ze w Polsce nie mieszkam i ciezko bedzie znalezc tutaj kogos ze zlotymi raczkami chyba ze ASO to wlasciwie mi zostaje poki co jedyna opcja. Tak pozostaje mi zmierzyc sie z tym samemu. Nie wiem czy jest jakas opcja na uratowanie licznika, choc dzisiaj i wczoraj padal deszcz i czytalem ze to moga byc i jakies kable ale nie wiem czego dokladnie szukac. Nie znam sie zbytnio na autach z wyksztalcenia informatyk. Wymiana zegarow calkiem wykonalna ale potrzebuje wsparcia rowniez gdyz nie znam Pinow ani do silnika ani do obecnych zegarow.
Ktos sie zna troszke i mi pomoze uratowac moje auto. Szkoda mi je zlomowac skoro mechanicznie jest juz odpicowane i dopieszczone.
dzisiaj dojechalem rano do pracy i po doslowie pol godziny samochod nie do odpalenia.
Postaram zawrzec wszystkie informacje jakie tylko wiem.
Z gory przepraszam za brak polskich znakow bo nie mam.
Skoda Fabia 2003
TDI 1.9 Hatchback
Dwa miesiace temj mialem typowa usterke zegarow, spotkalem sie z nia juz w poprzednim moim aucie SDI. Tak wiec poprawilem luty i podgrzalem plytke. Do tej pory bez zadnego zarzutu wrecz bylem dumny bo usterka generowala blad czujnika lambdy czy jakos tak co wyszlo w praniu.
W zalaczniku zalaczylem jak to wyglada. Mechanik w pracy powiedzial ze niby zegary do wymiany tyle ze w Polsce nie mieszkam i ciezko bedzie znalezc tutaj kogos ze zlotymi raczkami chyba ze ASO to wlasciwie mi zostaje poki co jedyna opcja. Tak pozostaje mi zmierzyc sie z tym samemu. Nie wiem czy jest jakas opcja na uratowanie licznika, choc dzisiaj i wczoraj padal deszcz i czytalem ze to moga byc i jakies kable ale nie wiem czego dokladnie szukac. Nie znam sie zbytnio na autach z wyksztalcenia informatyk. Wymiana zegarow calkiem wykonalna ale potrzebuje wsparcia rowniez gdyz nie znam Pinow ani do silnika ani do obecnych zegarow.
Ktos sie zna troszke i mi pomoze uratowac moje auto. Szkoda mi je zlomowac skoro mechanicznie jest juz odpicowane i dopieszczone.