Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda fabia kontrolka silnika

12 Cze 2016 14:48 5646 11
  • Poziom 17  
    Witam
    Mam problem ze samochodem: Skoda Fabia 1.2 kod silnika: AZQ
    Otóż świeci się kontrolka silnika, przeczyściłem przepustnice, zrobiłem adaptację, skasowałem błędy i było dobrze przez ok. 2 tygodnie, ale potem znowu się zapala. Najgorsze jest to że czasem jak się normalnie jedzie to auto potrafi czasem przygasnąć czyli jadę normalnie a w pewnym momencie auto zaczyna zwalniać tak jakbym puścił pedał gazu, trzeba wrzucić niższy bieg dodać gazu i auto normalnie jedzie. Dodam tylko że na obydwóch sondach są zamontowane emulatory, czy one powinny być na dwóch :?:

    PS. Później dodam błędy jakie VAG mi pokazuje, ale jest to związane z zapchanym EGR (czy jakoś tak) i z drugą sondą lambda przerwa w obwodzie. Ale tu napiszę dokładnie jak wrócę do domu.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Specjalista grupy V.A.G.
    No więc dopisz jakie masz błędy konkretnie z ich opisami.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 17  
    Dodaję błędy w zakładce silnik

    VCDS-Lite Version: Release 1.2
    Sunday, 12 June 2016, 20:44:53:0
    Control Module Part Number: 03E 906 033 F
    Component and/or Version: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4673
    Software Coding: 00061
    Work Shop Code: WSC 13765
    VCID: 23396C8FA2CD
    Additional Info: TMBPY16Y433855670 SKZ7Z0C2032569
    2 Faults Found:
    16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
    P0130 - 35-00 - -
    16785 - EGR System: Insufficient Flow
    P0401 - 35-00 - -
  • Poziom 17  
    Pomoże ktoś?
  • Poziom 17  
    Wymieniłem przepustnice, cewki, a wcześniej wymieniłem dwie sondy na nowe a silniczek nadal się wyświetla i czasami zapala się dioda od epc, a ten czujnik też wymieniłem wcześniej na nowy, takie mam błędy:

    3 Faults Found:
    16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
    P0130 - 35-00 - -
    16785 - EGR System: Insufficient Flow
    P0401 - 35-00 - -
    16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
    P0571 - 35-10 - - - Intermittent
  • Pomocny post
    Specjalista grupy V.A.G.
    W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp.
    Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU.
    EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR.
    Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy ECU
    a włącznikiem.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Falubaz1 napisał:
    Yakers napisał:
    Wymieniłem......
    I poco ?? Żaden z tych błędów nie wskazuje na elementy, które wymieniłeś. Jak byk masz non stop problem z egr-em więc sprawdź zawór i rurki od niego, sondę zostaw na deser póki nie ogarniesz egr-a.

    Wymieniłem dlatego że miałem problem z takim jakby hamowaniem auta, przeczytaj pierwszy post. Po wymianie przepustnicy na razie ustało. A teraz pytam się o ten silniczek, dziękuję za odpowiedzi
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Z autem coraz gorzej to co pisałem wcześniej już nie aktualne. Teraz non stop przerywa, jadę normalnie a on sam z siebie zaczyna zwalniać nie reaguje na pedał gazu, dopiero po chwili zaskakuje i jedzie dalej, VAG nie pokazuje nic ciekawego: błędy z sondami i tyle i czasami zapali się kontrolka EPC ale światła hamowania działają więc nie wiem w czym problem.
  • Poziom 23  
    Yakers napisał:
    Z autem coraz gorzej to co pisałem wcześniej już nie aktualne. Teraz non stop przerywa,

    Dostałeś podpowiedzi powyżej ale pewnie nie skorzystałeś. Minął prawie rok więc nie spodziewaj się że będzie lepiej , samo się nie naprawi.
    Yakers napisał:
    VAG nie pokazuje nic ciekawego: błędy z sondami i tyle i czasami zapali się kontrolka EPC ale światła hamowania działają więc nie wiem w czym problem.

    Jeśli nie pokazuje nic ciekawego to jeździj dalej albo oddaj komuś auto kto wypatrzy na tym VAGu jednak coś ciekawego. To jest właśnie przykład , że nie wystarczy kupić interfejs za parę złotych aby omijać warsztaty szerokim łukiem. Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    To co ludzie pisali wcześniej już dawno zostało zrobione a problem pozostał. A po za tym panie "znawco" jak nie masz nic ciekawego do napisania to nie pisz, myślisz że nie byłem z nim w warsztacie!? we wszystkich tacy sami specjaliści jak ty. Zamykam ten temat bo widzę że nie potrzebie tu pisałem.