Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podgląd kamer przez internet / Probmelm z konfiguracją EASYCAM + Router D-LINK

artur75 13 Cze 2016 13:37 2262 8
  • #1 13 Cze 2016 13:37
    artur75
    Poziom 11  

Witam,

Na samym wstępnie zaznaczam, że jestem amatorem a montowana instalacja jest na własny użytek. Zapoznałem się z przypiętymi tematami ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania więc pozwoliłem sobie założyć nowy wątek :)

Mój problem polega na tym, że nie wiem jak skonfigurować rotuer i rejestrator abym mógł mieć podgląd na kamery logując się przez przeglądarkę z komputera poza domem.

Do tej pory udało mi się skonfigurować instalacje w taki sposób, że rejestrator mam podłączony do routera i mam podgląd kamer na komputerze przez dedykowany program lub przez przeglądarkę wpisując IP rejestratora.

Podczas próby konfiguracji podglądu przez internet korzystałem głównie z poniższej instrukcji.
    https://www.sklep-bcs.pl/aktualnosci,58,podgl...rnet_-_skonfiguruj_prace_rejestratora_w_sieci

Poniżej zamieszam screeny przedstawiające konfiguracje routera oraz rejestratora.

Router: D-Link DWR-921.
    Rejestrator: Easycam - dokładnego modelu teraz nie jestem w stanie podać. Jeśli jest to bardzo istotne to sprawdzę to później.
    Dostawcą internetu jest PLUS.

Jeszcze mogę dodać, że wpisując adres hosta założonego na no-ip.com w domu to o dziwo wszystko działa. Wpisując ten adres z innego komputera pojawia się komunikat "Przekroczono limit czasu połączenia".

Bardzo proszę o pomoc.
    Będę wdzięczny za wskazówki.

0 8
  • #2 13 Cze 2016 13:57
    sosarek

Poziom 43  

artur75 napisał:
    Dostawcą internetu jest PLUS.

Masz wykupioną usługę stałego publicznego IP? Bez tego nie ruszy, jeśli rejestrator nie ma chmury lub P2P.
    artur75 napisał: