Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Podgląd kamer przez internet / Probmelm z konfiguracją EASYCAM + Router D-LINK

artur75 13 Jun 2016 13:37 4308 8
  • #1
    artur75
    Level 12  
    Witam,

    Na samym wstępnie zaznaczam, że jestem amatorem a montowana instalacja jest na własny użytek. Zapoznałem się z przypiętymi tematami ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania więc pozwoliłem sobie założyć nowy wątek :)

    Mój problem polega na tym, że nie wiem jak skonfigurować rotuer i rejestrator abym mógł mieć podgląd na kamery logując się przez przeglądarkę z komputera poza domem.

    Do tej pory udało mi się skonfigurować instalacje w taki sposób, że rejestrator mam podłączony do routera i mam podgląd kamer na komputerze przez dedykowany program lub przez przeglądarkę wpisując IP rejestratora.

    Podczas próby konfiguracji podglądu przez internet korzystałem głównie z poniższej instrukcji.
    https://www.sklep-bcs.pl/aktualnosci,58,podgl...rnet_-_skonfiguruj_prace_rejestratora_w_sieci

    Poniżej zamieszam screeny przedstawiające konfiguracje routera oraz rejestratora.

    Router: D-Link DWR-921.
    Rejestrator: Easycam - dokładnego modelu teraz nie jestem w stanie podać. Jeśli jest to bardzo istotne to sprawdzę to później.
    Dostawcą internetu jest PLUS.

    Jeszcze mogę dodać, że wpisując adres hosta założonego na no-ip.com w domu to o dziwo wszystko działa. Wpisując ten adres z innego komputera pojawia się komunikat "Przekroczono limit czasu połączenia".

    Podgląd kamer przez internet / Probmelm z konfiguracją EASYCAM + Router D-LINK
    Podgląd kamer przez internet / Probmelm z konfiguracją EASYCAM + Router D-LINK
    Podgląd kamer przez internet / Probmelm z konfiguracją EASYCAM + Router D-LINK


    Bardzo proszę o pomoc.
    Będę wdzięczny za wskazówki.
  • #2
    sosarek

    Level 43  
    artur75 wrote:
    Dostawcą internetu jest PLUS.

    Masz wykupioną usługę stałego publicznego IP? Bez tego nie ruszy, jeśli rejestrator nie ma chmury lub P2P.
    artur75 wrote:
    Easycam - dokładnego modelu teraz nie jestem w stanie podać. Jeśli jest to bardzo istotne to sprawdzę to później.

    Więc sprawdź, bo to ważne.
  • #3
    artur75
    Level 12  
    Nie mam wykupionej tej usługi. A rejestracja domeny na stronie no-ip nie rozwiązuje problemu?
    Dokładny model podam wieczorem.

    Rejestrator ma opcję chmury. P2P chyba też. Podpowiesz jak skonfigurować tą chmurę?
  • Helpful post
    #4
    sosarek

    Level 43  
    artur75 wrote:
    rejestracja domeny na stronie no-ip nie rozwiązuje problemu?

    Nie.
    artur75 wrote:
    Rejestrator ma opcję chmury.

    Więc włącz ją, w aplikacji podaj numer seryjny bądź zeskanuj QR Code i powinno działać.
  • #5
    artur75
    Level 12  
    Ok, spróbuje tak zrobić. Dam znać jaki jest efekt.

    Model rejestratora to EASYCAM EC-7808T.

    Czy podgląd będzie dostępny jedynie w aplikacji mobilnej czy jest też możliwość dostępu do obrazu z kamer przez stronę http://xmeye.net/ ?

    I jeszcze mam pytanie jak działa ta chmura? Czy obraz z kamer cały czas jest wysyłany do "chmury" zużywając transfer czy tylko wtedy gdy zaloguje się przez aplikacje/przeglądarkę?
  • #6
    sosarek

    Level 43  
    Przez stronę także powinien działać po podaniu niezbędnych informacji.
    artur75 wrote:
    tylko wtedy gdy zaloguje się przez aplikacje/przeglądarkę
  • #7
    artur75
    Level 12  
    A czy obraz z kamer jest wysyłany za pośrednictwem internetu do chmury przez 24h na dobę?

    Chodzi o to, że w Plusie mam na pewno ograniczenia transferu danych i obawiam się żeby kamery nie wykorzystywały całego limitu w jeden dzień :)
  • #8
    sosarek

    Level 43  
    artur75 wrote:
    A czy obraz z kamer jest wysyłany za pośrednictwem internetu do chmury przez 24h na dobę?

    Nie.
  • #9
    artur75
    Level 12  
    Podgląd przez Chmurę działa przez przeglądarkę Internet Explorer i przez aplikacje Xmeye na Androida.

    Dzięki za pomoc!