Mam pytanie, dlaczego nie istnieją wkładki topikowe gM, które zabezpieczały by silniki zarówno przed przeciążeniem i zwarciem?
Szukałem w sieci, ale tylko znalazłem wkładki aM
Jak to się ma do ochrony silnika? Np. dużych mocy jak np. w rozłączniku bezpiecznikowym zastosujemy wkładki aM, które nie ochronią silnika w przypadku przeciążenia, domyślam się, że wtedy stosowany jest gratis jakiś termik, ale jaki to ma sens?
Chodzi o to, żeby zabezpieczyć silnik przed przeciążeniami, jakimiś urządzeniami, które gwarantują wyłączenie przy prądzie >=1,1 In w określonym czasie, a wkładki topikowe tego nie umożliwiają?
Dopuszczalne jest stosowanie wkładek topikowych do zabezpieczeń silników gG/gL ?
Szukałem w sieci, ale tylko znalazłem wkładki aM
Jak to się ma do ochrony silnika? Np. dużych mocy jak np. w rozłączniku bezpiecznikowym zastosujemy wkładki aM, które nie ochronią silnika w przypadku przeciążenia, domyślam się, że wtedy stosowany jest gratis jakiś termik, ale jaki to ma sens?
Chodzi o to, żeby zabezpieczyć silnik przed przeciążeniami, jakimiś urządzeniami, które gwarantują wyłączenie przy prądzie >=1,1 In w określonym czasie, a wkładki topikowe tego nie umożliwiają?
Dopuszczalne jest stosowanie wkładek topikowych do zabezpieczeń silników gG/gL ?