Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfrowy polsat i jego LTE.

dante0279 15 Cze 2016 16:24 1062 10
  • #1 15 Cze 2016 16:24
    dante0279
    Poziom 3  

Witam. Od 2 lat używam internetu cyfrowego polsatu Lte 150mbs bez limitu. I dzisiaj dostałem ofertę przedłużenia. Tylko że aktualnie przez cały okres umowy miałem maksymalnie 1,5mb/s. Ani kilobajta więcej. Czy to po ich stronie leży, czy u mnie? Teoretycznie jestem w zasięgu LTE. (Mój obszar mieszkalny jest zamalowany - http://www.plus.pl/mapa-zasiegu).. A w praktyce na stronie konfiguracji routera zasięg wynosi -65dBm nie wiem czy to dobrze, czy nie. Nie znam się po prostu. Opłacało by się przedłużać po np. dokupieniu anteny? Internet był by szybszy?

Jeszcze jedno pytanie - http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/o...kageName=pakiet-2&cpClient=false&offerType=MM o co chodzi z tą różnicą cenową? Więcej płacę za dodatkowe gigabajty transferu, który jest nielimitowany? Ja aktualnie używam ten za 49,99zł (tylko że 1/2 ceny- smartdom)

Z góry dziękuję.

0 10
  • #2 15 Cze 2016 16:39
    m.jastrzebski
    Poziom 36  

dante0279 napisał:
    Witam. Od 2 lat używam internetu cyfrowego polsatu Lte 150mbs bez limitu. I dzisiaj dostałem ofertę przedłużenia. Tylko że aktualnie przez cały okres umowy miałem maksymalnie 1,5mb/s. Ani kilobajta więcej. Czy to po ich stronie leży, czy u mnie? Teoretycznie jestem w zasięgu LTE. (Mój obszar mieszkalny jest zamalowany - http://www.plus.pl/mapa-zasiegu).. A w praktyce na stronie konfiguracji routera zasięg wynosi -65dBm nie wiem czy to dobrze, czy nie. Nie znam się po prostu. Opłacało by się przedłużać po np. dokupieniu anteny? Internet był by szybszy?