Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo z51-70 - Błąd RunDLL

wołominiak 15 Cze 2016 20:21 1341 27
  • #1 15 Cze 2016 20:21
    wołominiak
    Poziom 7  

    Witam,od pewnego czasu po włączeniu Windowsa 10 na moim laptopie i podłączeniu ładowarki,wyskakuje mi taki komunikat
    Lenovo z51-70 - Błąd RunDLL
    Proszę o pomoc,krok po kroku jak to naprawić.
    Dziękuje,pozdrawiam.

    0 27
  • Pomocny post
    #4 15 Cze 2016 21:51
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Wykonaj skanowanie MBAM oraz ADWcleaner i usuń wszystko co wykryją
    www.malwarebytes.org
    http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
    Uruchom FRST i kliknij "Scan". Wstaw raport FRST i Addition jako załączniki.

    0
  • #6 15 Cze 2016 23:58
    Killlu
    Poziom 24  

    wołominiak napisał:
    wyświetla się komunikat o Niebezpiecznym połączeniu


    Ustaw prawidłową datę i godzinę w systemie.

    0
  • #7 16 Cze 2016 00:20
    wołominiak
    Poziom 7  

    Data i godzina automatycznie się ustawiła.
    Tak teraz się pozmieniało, że nawet dodatków do Firefoxa nie chce pokazać, zainstalować.

    0
  • #8 16 Cze 2016 09:00
    Acorus 20
    Spec od komputerów

    Odinstaluj PriceFountain, REACHit. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: {9C72D0B9-9D73-49FE-A152-4658CF936A51} - System32\Tasks\Lenovo\REACHit Agent Startup => C:\Program Files (x86)\Lenovo\REACHit\REACHitAgent.exe [2016-05-18] (Lenovo)
    Task: {B65DD83C-8D85-4754-B420-7ED780BA8BD5} - System32\Tasks\Lenovo\REACHit Agent Update => C:\Program Files (x86)\Lenovo\REACHit\REACHitAgent.exe [2016-05-18] (Lenovo)
    HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [500208 2010-03-06] (Adobe Systems Incorporated)
    HKU\S-1-5-21-946730163-2689059702-3423896706-1001\...\RunOnce: [Uninstall C:\Users\rober\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6301.0127_1\amd64] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\rober\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6301.0127_1\amd64"
    HKU\S-1-5-21-946730163-2689059702-3423896706-1001\...\MountPoints2: {2dcaa20d-d759-11e5-9bdf-1c39473826b6} - "G:\autorun.exe"
    HKU\S-1-5-21-946730163-2689059702-3423896706-1001\...\MountPoints2: {a38a992a-db97-11e5-9be2-1c39473826b6} - "G:\autorun.exe"
    HKU\S-1-5-21-946730163-2689059702-3423896706-1001\...\MountPoints2: {b3ab9704-014c-11e6-9bef-1c39473826b6} - "G:\HiSuiteDownLoader.exe"
    HKU\S-1-5-21-946730163-2689059702-3423896706-1001\...\MountPoints2: {b3ab97bf-014c-11e6-9bef-1c39473826b6} - "G:\autorun.exe"
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-946730163-2689059702-3423896706-1001 -> DefaultScope {A6E2E21F-B56A-41FE-AC49-695E27236EE4} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-946730163-2689059702-3423896706-1001 -> {A6E2E21F-B56A-41FE-AC49-695E27236EE4} URL =
    2016-06-05 14:04 - 2016-06-15 00:03 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.
    W pasek adresu wpisz: about:support Kliknij Odśwież program Firefox.

    0
  • #9 16 Cze 2016 09:18
    wołominiak
    Poziom 7  

    Acorus 20 napisał:
    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.
    W pasek adresu wpisz: about:support Kliknij Odśwież program Firefox.


    Odinstalowałem te programy,ale szczerze mówiąc nie wiem co dalej,gdzie co zapisać ?
    Proszę o szczegółowe rozpisanie,dzięki.

    Poprawiłem sposób cytowania tekstu.
    RADU23

    0
  • #10 16 Cze 2016 09:50
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Przeciez masz szczegolowe! Otwierasz notatnik, wklejasz to co masz podane, zapisujesz pod nazwa fixlist w katalogu do ktorego pobrales frst. W FRST wybierasz Napraw.

    0
  • #11 16 Cze 2016 12:25
    wołominiak
    Poziom 7  

    Zrobiłem co trzeba dalej przeglądarka wariuje,nie mogę zainstalować żadnego dodatku itp.
    Lenovo z51-70 - Błąd RunDLL

    0
  • #12 16 Cze 2016 12:28
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Odinstaluj Firefox, usun katalog profilu przegladarki z %APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\ i zainstaluj Firefox ponownie. Wczesniej zrob kopie zakladek o ile sa Ci potrzebne.

    0
  • #13 16 Cze 2016 13:25
    wołominiak
    Poziom 7  

    Zakładki dawno poszły mi się .......

    Dodano po 27 [minuty]:

    Odinstalowałem firefox,skasowałem %APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\
    i dalej wyskakuje ten sam komunikat.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Za każdym wejściem na pocztę wyświetla mi się ten komunikat,nie mogę obejrzeć żadnego filmu w sieci

    A tak teraz wygląda strona z dodatkami.No chyba coś nie tak?
    Lenovo z51-70 - Błąd RunDLL

    0
  • #14 16 Cze 2016 13:47
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Masz jakis problem z certyfikatami.

    Zamiesc jeszcze nowe logi z FRST, ze skanowania.

    0
  • #16 16 Cze 2016 14:35
    Kolobos
    Spec od komputerów

    To jest fixlog z wykonania Fixlist, a nie nowe logi ze skanowania.

    0
  • #18 16 Cze 2016 14:48
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Kolobos napisał:
    Zamiesc jeszcze nowe logi z FRST, ze skanowania.

    wołominiak napisał:
    O to chodziło?

    Nie.
    Powyżej napisałem ci procedurę wykonania.
    RADU23 napisał:
    Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
    Uruchom FRST i kliknij "Scan". Wstaw raport FRST i Addition jako załączniki.

    0
  • #19 16 Cze 2016 14:51
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Nie, sprawdzilem juz poprzednie logi...

    Odinstaluj ESET NOD32 Antivirus 9.0.376.2 i sprawdz czy strony sie otwieraja.

    0
  • #21 16 Cze 2016 15:09
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Logi sa juz zbedne, do tego dales pusty FRST.txt.

    Odinstaluj Eset tak jak napisalem. Jezeli nadal nie bedzie dzialac to zainstalujesz ponownie.

    0
  • #22 16 Cze 2016 15:37
    wołominiak
    Poziom 7  

    Odinstalowałem ESETA i śmiga,co teraz bo mam wykupioną licencję na tego antywirusa?

    0
  • #23 16 Cze 2016 15:45
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Zainstaluj ponownie i sprawdz czy dalej blokuje.

    0
  • #24 16 Cze 2016 16:56
    wołominiak
    Poziom 7  

    Teraz tak pokręciło,że pokazuje klucz licencyjny nie ważny.

    0
  • #25 16 Cze 2016 19:42
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Skontaktuj sie z supportem eset, powinini Ci pomoc w sprawie klucza.

    0
  • #27 24 Cze 2016 08:56
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Zadzwon do nich lub napisz i zapytaj co masz dokladnie zrobic zeby aktywowac ponownie.

    Na stronie jest podane, ze nie powinno byc z tym problemow:
    Does reinstalling my ESET product use one of my licenses?

    No, reinstalling your ESET product does not affect your license usage. Your existing license remains functional for the duration of your subscription regardless of how many times you remove or install the product on the computer to which it is registered.

    Moze probujesz aktywowac wersje na ktora nie masz licencji?

    0
  • #28 18 Lip 2016 18:56
    wołominiak
    Poziom 7  

    Błąd RunDLL naprawiony ,został tylko problem z ESET,na nowej 9 nie aktualizowało klucza.Problem znikł po zainstalowaniu starszej wersji 8.Dziękuje za pomoc,pozdrawiam.

    0