Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy S5 Neo - Brak loga android, biały pasek na ekranie.

vbig 15 Cze 2016 21:48 3021 4
  • #1 15 Cze 2016 21:48
    vbig
    Poziom 9  

    Witam.

    Piszę, ponieważ problem, który mnie dotknął jest chyba dość nietypowy.
    Szukałem w google, jednak nie mogłem znaleźć żadnej sensownej informacji co jest nie tak z moim telefonem.

    Jestem posiadaczem telefonu Samsung Galaxy S5 Neo.
    Już pierwszego tygodnia użytkowania, telefon uległ zalaniu.
    Został on oddany do serwisu, po naprawie działał idealnie przez około 3 miesiące.
    Jakieś 2 tygodnie temu wyskoczyła prośba o aktualizację telefonu, jako iż jak każdy przeciętny użytkownik lubię mieć najnowsze oprogramowanie - zaktualizowałem.

    Po aktualizacji telefon zaczął wariować. Pierwszym widocznym objawem, jest dość szeroki biały pasek.
    Samsung Galaxy S5 Neo - Brak loga android, biały pasek na ekranie.

    Oprócz tego, przy uruchamianiu telefonu nie ma loga androida, loga operatora, loga samsung'a - nic. Po jakimś czasie można normalnie użytkować telefon (z białym paskiem). Dotyk pod tym paskiem działa prawidłowo.

    Co ciekawsze również wszystkie operacje typu "Recovery Mode" trzeba wykonywać "na ślepo" ponieważ na ekranie nic się nie wyświetla. Zupełnie jakby ekran się uruchamiał dopiero po uruchomieniu systemu.

    Oto czego próbowałem aby naprawić problem:
    * Wymiana firmware na 3 różne wersje,
    * Wyczyszczenie całego telefonu i wgranie softu "od 0",
    * Sprawdziłem również, czy styki od ekranu gdzieś nie zaśniedziały, wszystkie wyglądają na stan idealny.

    Nie wgrywałem żadnych custom ROM'ów, tylko oryginalne firmware do tego modelu.
    Myślę, że dość dokładnie opisałem całą sytuację.
    Więcej dziwnych objawów nie zaobserwowałem.

    Z góry dziękuję za każdą pomoc.
    Pozdrawiam serdecznie.

    0 4
  • #2 15 Cze 2016 21:55
    sosarek

    Poziom 43  

    Skoro raz już był po zalaniu w serwisie trzeba go było odesłać ponownie - wg. mnie dopiero teraz wyszła usterka, a samemu grzebiąc pozbawiłeś się gwarancji.

    0
  • #3 15 Cze 2016 22:01
    vbig
    Poziom 9  

    sosarek napisał:
    Skoro raz już był po zalaniu w serwisie trzeba go było odesłać ponownie - wg. mnie dopiero teraz wyszła usterka, a samemu grzebiąc pozbawiłeś się gwarancji.


    Fakt, zapomniałem o tym dopisać. Owszem, od razu po wystąpieniu usterki udałem się do serwisu, jednak otrzymałem informację, że jest to definitywnie uszkodzone LCD, a to, że stało się to w momencie aktualizacji jest "zbiegiem okoliczności". Nic mi zatem nie pomogli w temacie.

    2
  • #4 15 Cze 2016 22:14
    sosarek

    Poziom 43  

    vbig napisał:
    udałem się do serwisu, jednak otrzymałem informację, że jest to definitywnie uszkodzone LCD

    Więc wiesz co jest uszkodzone, pozostaje wymiana. Telefon zawsze możesz obrócić i w poziomie opcje będą widoczne ;)

    0
  • #5 16 Cze 2016 17:20
    vbig
    Poziom 9  

    sosarek napisał:
    Więc wiesz co jest uszkodzone, pozostaje wymiana.

    W takim razie czy brak loga androida itp., przy uruchamianiu jest objawem uszkodzonego ekranu? Rozumiem biały pasek z boku ekranu, ale wyłączony ekran (w tym w trybie recovery boot) aż do momentu całkowitego załadowania telefonu?

    sosarek napisał:
    Telefon zawsze możesz obrócić i w poziomie opcje będą widoczne ;)

    No tak, zawsze to jakieś ominięcie problemu :)

    1