Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Warsztat początkującego elektronika, ucznia technikum.

Aditor 16 Jun 2016 23:52 2736 14
Computer Controls
    Aditor
    Level 8  
    Cześć wszystkim!
    Jestem początkującym elektronikiem, uczniem pierwszej klasy technikum o profilu elektronicznym i chciałbym zacząć kompletować swój warsztat. Mój budżet to około 300zł. Na początek skompletowałem sobie taki zestaw:

Warsztat początkującego elektronika, ucznia technikum.

Do tego taki zasilacz który przerobie - wyprowadzę potencjometry, dodam chłodzenie.
    Spoiler:
    ht tp:/ /pl.aliexpress.com/item/Hot-Selling-1PC-5A-Adjustable-Power-CC-CV-Step-down-Charge-Module-LED-Driver-Voltmeter-Ammeter/32281434885. html

Następnie gdy uzbieram troszkę pieniędzy dokupie:

Ten tester elementów
    Spoiler:
    htt p:/ /pl.aliexpress.com/item/New-DIY-KITS-M328-Transistor-Tester-LCR-Diode-Capacitance-ESR-meter-PWM-Square-wave-Frequency-Signal/32551456858. html

Oraz ten niby oscyloskop aby mieć chociaż delikatny podgląd na przebieg.
    Spoiler:
    h ttp:/ /pl.aliexpress.com/item/DSO138-2-4-TFT-Digital-Oscilloscope-DIY-Kit-DIY-Parts-for-Oscilloscope-Making-Pocket-size-Handheld/32539344119. html?ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_3_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=2a2958ff-b611-4559-bed8-b621b90ff692

Płytkę stykową, przewody połączeniowe, troche rezystorów, elektrolitów już mam.

Jeśli chodzi o miejsce pracy i np oświetlenie nie licze do tego budżetu.
    Co byście zmienili w tym zestawie oraz co dokupić w następnych krokach.

Cały warsztat ma mi służyć do napraw sprzętów, projektów oraz jako pomoc naukowa.

Pozdrawiam.
  • Computer Controls
    krzysssztof
    Level 21  
    Miałem taki ściągacz izolacji (najtańszy) - nie działał zbyt dobrze i rozsypał się po kilkudziesięciu użyciach.
    Albo wybierz coś lepszego, albo korzystaj z nożyka.
    ArturAVS