Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Philips 42PFL7606K/02 - Brak treści obrazu, jakie napięcia na T-CON?

Luckey13 17 Jun 2016 14:46 1317 6
e-mierniki
    Luckey13
    Level 15  
    Witam, usterka jak w temacie, jest podświetlenie, brak obrazu.

T-CON V6 32/42/47 FHD 120hz
    6870c-0358a ver 1.0

Edit:

Podaję napięcia t-con

Vin 14,5V

Vcc 3,9V

Vcore 1,2V

Vgh 0,3V

Vdd 0,5V

Vgl 6V

Pomiary na podłączonym t-con, po odłączeniu taśm matrycy napięcia Vgh 36V Vdd 20V

Mierzone tanim miernikiem, więc możliwe pewne przekłamania, nie wiem na ile jest on dokładny.
  • e-mierniki
  • e-mierniki
    Luckey13
    Level 15  
    Poproszę koło ratunkowe :)
    Jestem BARDZO początkujący, ledwie liznąłem podstawy i za dużo jeszcze w głowie wiedzy nie mam, przerobiłem kilka prostych usterek, ale nie potrafię jeszcze zdiagnozować tej, proszę o podpowiedź.
    mirex
    Level 43  
    No skoro bez obciążenia napięcie jest, a po obciążeniu nie ma, to co może być? Jakie są możliwości?

Jeśli chcesz się bawić w naprawianie elektroniki, to przynajmniej jednego musisz być pewien. Swoich przyrządów pomiarowych.
    Bo jeśli w głowie jest za mało (a każdy kiedyś miał za mało), to przynajmniej dane do analizy muszą być prawdopodobne, a nawet niewątpliwe.
    Luckey13
    Level 15  
    Czy winny może być kondensator/y na t-conie?
    To jedyna rzecz, która mi przychodzi do głowy, czy dobrze kombinuję?
    Luckey13
    Level 15  
    Mi tam zbyt ciepło nie jest :p
    Skoro nie na logice, to gdzie?
    Na wejściu napięcie nie spada, więc przed logiką jest w porządku, inne napięcie również w normie, kondensatory na driverze matrycy?

Proszę o małą podpowiedź, chociaż ciepło-zimno :)

Edit: