Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wymiana maglownicy Astra G

18 Cze 2016 18:55 2226 5
  • Poziom 15  
    Witam, posiadam Opla Astrę 2.0 DTI 2001r. Przestało mi działać wspomaganie gdyż z przekładni kierowniczej cieknie olej od wspomagania. Postanowiłem się zabrać za demontaż tej przekładni. Mam natomiast kilka pytań. Obecnie odkręciłem maglownicę od kierownicy, odkręciłem drążki kierownicze i odkręciłem maglownicę od sanek.

    Czy żeby wyjąć maglownicę trzeba poluzować sanki tak żeby opadły troszkę niżej? Czy może trzeba całkowicie odkręcić sanki?

    Na obecną chwilę nie ma możliwości opuszczenia maglownicy w dół i nie mam możliwości odkręcenia przewodów które przychodzą z pompy.

    Wiec najważniejsze pytanie to czy mam odkręcać sanki częściowo czy tylko je poluzować? Jeśli tak to czy wystarczy odkręcić te śruby skrajne od sanek i tą środkową gumę czy coś jeszcze?
  • Poziom 27  
    Zasadniczo musisz rozeznać czy jeśli popuścisz sanki to czy jesteś w stanie wyjąć maglownice, często bywa że trzeba sanki wywalić, ale to juz zależy różnie to bywa.
  • Poziom 15  
    Witam, kolego jednak sanki bedę musiał wywalić. Teraz pytanko czy jeżeli odkręcę sanki całkowicie to silnik opadnie czy muszę go podwiesić?
  • Poziom 42  
    Nic nie opadnie, silnik ze skrzynią zawiśnie na podłużnicach. Sanek też nie trzeba całkiem wywalać, mogą wisieć na wahaczach.
  • Poziom 15  
    Witam, koledzy a więc tak jak pisaliście. Po odkręceniu sanek silnik nie opada. Wymontowałem sanki bo chciałem je zakonserwować ale niestety nie było już co i kupiłem nowe. Maglownica została zregenerowana i teraz zobaczę ile pojeżdżę.