Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Clio II ph 2 - Symbol usterki elektrycznej przy zmianie pogody

zbyszek100 07 Jul 2016 18:11 20385 40
Bosch
  • #31
    zbyszek100
    Level 18  
    fanfanek wrote:
    zbyszek100 wrote:
    16V 75KM
    zbyszek100 wrote:
    kabli,
    jakim cudem je zmieniłeś?
    zbyszek100 wrote:
    p0790
    rozumiem że masz automat :)


    Chodziło mi o całość cewki plus świece.

    Skrzynia manualna.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1094956.html tutaj podobny temat,tylko inny model Renault.

    Quote:
    przekażnik wtryskow nie dzałał ,zalany i zaśniedzia


    Może być to przyczyną?
  • Bosch
  • #32
    gsm_virus
    VIP Meritorious for electroda.pl
    zbyszek100 wrote:
    Błędy skasowałem wczoraj i znów dziś wyskoczył p0790.
    Ktoś potrafi to rozkodować?
    To ten sam błąd co wcześniej w DDT
    zbyszek100 wrote:
    Jak podłączyłem kabel do ddt2000 wyskoczyły mi błędy:
    pedale accelerateur piste 1
    (...)
    contacteur freins

    Do przejrzenia czujniki (i kable) przy pedałach pod nogami (sprawdzić połączenia i ewentualnego psiknięcia specyfikiem).
  • Bosch
  • #33
    zbyszek100
    Level 18  
    Przed wykasowaniem błędów :
    Renault Clio II ph 2 - Symbol usterki elektrycznej przy zmianie pogody

    Po wykasowaniu powtarza się tylko P0790. Nie znam się, ale jeśli się mylę to popraw mnie. Błąd z ddt2000 pedale accelerateur piste 1 pokrywałby się bardziej z P0120
  • #34
    gsm_virus
    VIP Meritorious for electroda.pl
    zbyszek100 wrote:
    Błąd z ddt2000 pedale accelerateur piste 1 pokrywałby się bardziej z P0120
    Zaiste, zgadza się (chodzi o PRZEPUSTNICĘ jak i o sam pedał gazu)
    tak samo jak P0300 a w DDT " misfring tous cylindress
    misfiring cyl 1
    misfiring cyl 2 "

    Jak widać Twoja wymiana cewki i kabli WN naprawiła w/w usterki.

    zbyszek100 wrote:
    Po wykasowaniu powtarza się tylko P0790.
    Pokazuje się tylko przy samej diagnostyce, czy też z kontrolką "usterki elektrycznej" na zegarach?
  • #35
    andrzej20001
    Level 43  
    30 cm od pedału masz kostkę która szwankuje
  • #36
    zbyszek100
    Level 18  
    gsm_virus wrote:


    zbyszek100 wrote:
    Po wykasowaniu powtarza się tylko P0790.
    Pokazuje się tylko przy samej diagnostyce, czy też z kontrolką "usterki elektrycznej" na zegarach?


    I przy diagnostyce i na zegarach.

    andrzej20001 wrote:

    30 cm od pedału masz kostkę która szwankuje


    Właśnie poprzedni właściciel pozbył się kostki i przylutował kable bezpośrednio ze sobą.

    Dzisiaj przeczyscilem bezpieczniki i przekaźniki pod maską. Zobaczymy czy coś to pomoże.
  • #38
    zbyszek100
    Level 18  
    andrzej20001 wrote:
    Dobrze zrobił


    Jest jeszcze jedna kostka, która wychodzi bezpośrednio z pedału gazu:

    Renault Clio II ph 2 - Symbol usterki elektrycznej przy zmianie pogody
  • #40
    zbyszek100
    Level 18  
    Problem wraca niestety po takim czasie... Wytrzymało pół roku.

    Dziś dodatkowo pojawił się błąd:
    P0120 - Przepustnica/czujnik położenia pedału/przełącznik A - usterka

    Dotyczy to braku mocy w pedale. Nie reaguje na wciśniecie. Czasami wystarczy wciśnąć i odcisnąć i moc wraca, a czasami tylko pomaga przepalenie całkowicie silnika.

    Przeszukałem masę neta, to notoryczny problem tych renówek, a rozwiązania nie znalazłem. Z czego to może wynikać?
  • #41
    Marcin79797979
    Level 1  
    zbyszek100 wrote:
    Problem wraca niestety po takim czasie... Wytrzymało pół roku.

    Dziś dodatkowo pojawił się błąd:
    P0120 - Przepustnica/czujnik położenia pedału/przełącznik A - usterka

    Dotyczy to braku mocy w pedale. Nie reaguje na wciśniecie. Czasami wystarczy wciśnąć i odcisnąć i moc wraca, a czasami tylko pomaga przepalenie całkowicie silnika.

    Przeszukałem masę neta, to notoryczny problem tych renówek, a rozwiązania nie znalazłem. Z czego to może wynikać?


    Po deszczu , spływa woda spod spryskiwacza szyb na masce i zalewa kostki na sterowniku silnika,co powoduje zwarcia i wadliwą pracę silnika i brak mocy. Rozwiązanie - uszczelnić .