Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Exeo 2,0TDI CAGA - Błąd P1592 auto gaśnie i odpala po około godzinie

20 Cze 2016 15:48 1209 2
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich, problem dotyczy Seata Exeo 2,0TDI CAGA, objaw jest taki że wsiadam silnik odpala normalnie wyjadę na drogę zmiana biegów do 3, obroty około 3tys i auto gaśnie wyskakuje błąd P1592- 00 (40) sygnał czujnika wysokości/czujnik ciśnienia doładowania niewiarygodny stosunek, co lepsza nie idzie odpalić przez około godzinę i błąd da się skasować ale powraca przy odpalaniu, po tym czasie silnik odpala błąd wykasowany nie wraca po odpaleniu, ale problem powraca na 3 biegu przy 3tys obrotów. Sprawdzałem ciśnienie paliwa zadane i rzeczywiste wartości identyczne więc pompa odpada, map sensor nowy, geometria turbiny nie zacina się. Sprawa jest o tyle dziwna że przy tym błędzie auto nie powinno gasnąć a jedynie stracić moc i bez problemu odpalać. Może ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś takim lub ma jakiś pomysł co może być powodem.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Niekoniecznie się z tym spotkałem, ale powiedz jakie ciśnienie atmosferyczne widzi sterownik w chwili jak gaśnie, i jakie ciśnienie doładowania? Ma to DPF, jaki stopień zapełnienia, jakie wartości z czujnika różnicy ciśnień?
  • Poziom 9  
    Współczynnik zapełnienia DPF 2,0, ciśnienie doładowania 2200, było też tak że ciśnienie skakało ale teraz tego nie widzę przy odpalaniu. Jak odepnę map sensor można jechać i nie gaśnie tyle że bez mocy.

    Dodano po 2 [godziny] 33 [minuty]:

    Dodatkowa ciekawostka, obserwując co dzieje się z map sensorem zauważyłem pewną anomalie, w momencie jak auto nie pali map sensor pokazuje prawidłowo około 953 przekręcając w rozruch spadnie do 383 po czym wzrasta na 2200 i tak zostaje wyłączenie i załączenie stacyjki wraca na 953