Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kolumny aktywne + mikser dla początkującego

nox84 20 Jun 2016 18:11 6024 28
    nox84
    Level 10  
    Witam

Nie znam się za bardzo na sprzęcie ale chce go poznać i potrzebuję pomocy, chciałbym zakupić dwie kolumny aktywne + mikser, przeznaczenie sprzętu to głównie imprezy choinkowe w pomieszczeniach lub ewentualnie nie wielki plener, przeważnie imprezy dla dzieciaków, muzyka puszczana z laptopa, zależy mi na prostocie podłączenia, mikser dobrze by było by miał możliwość podłączenia 4 mikrofonów.

Ogólnie to potrzebuję sprzęt na początek na imprezy dla dzieciaków i potem ewentualnie z czasem dokupienie czegoś np. na plener.

Jeżeli chodzi o mikser to też potrzebowałbym w miare coś nieskomplikowanego ale np. wystarczającego w przyszłości, gdybym do aktywnych dokupił doły basowe, budżet to powiedzmy 4000 na wszystko, i nie wiem zupełnie czy mikser czy też powermikser, trochę czytałem i oglądałem kolumny aktywne takie jak JBL EON 612 itd. ale zastanawiam się czy coś tańszego nie znalazłoby się na początek, sprzęt chciałbym kupić nowy, wiem że budżet ograniczony ale na początek musi wystarczyć, możecie coś podpowiedzieć i konkretnie doradzić?
  • Helpful post
    adambyw
    Moderator of Acoustics
    Do kolumn aktywnych nie trzeba power miksera (miksera z wzmacniaczem). Tak samo dopięcie aktywnego basu nie ma znaczenia co do miksera.
    Kolumny aktywne w cenie poniżej 1500zł nie sprawdzą się w jakimś dłuższym okresie czasu. Te JBL wyglądają sensownie, choć osobiście nie przepadam za tą marką. Mogę zasugerować np Art312-A rcf'a. Zresztą używany markowy sprzęt sprawdzi się lepiej, niż w tej samej cenie nowy o mniej uznanej marce, a co więcej; łatwiej w odsprzedaży.
  • Helpful post
    Nagłosninie
    Level 10  
    Witam