Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podlaczyc wzmacniacz z telewizorem

cravixix 20 Cze 2016 22:55 579 4
  • #1 20 Cze 2016 22:55
    cravixix
    Poziom 3  

Witam posiadam od dzisiaj wzmacniacz onkyo tx sr600e oraz telewizor lg 49LF631V

jako,ze jestem zielony w te sprawy (troche czytalem,szukalem,ale dalej dla mnie nie jest to jasne) postanowilem was poprosic o jakies opcje jak mozna to podlaczyc i najlepiej zeby byly jakies obrazki lub linki do kabli,zebym mogl zobaczyc co potrzebuje i gdzie to podpiac...

Bardzo prosze o wypisanie jednego chociaz lub jesli jest wiecej to wiecej opcji podlaczenia tego zestawu z gory bardzo dziekuje
    Jak podlaczyc wzmacniacz z telewizorem Jak podlaczyc wzmacniacz z telewizorem

0 4
  • Pomocny post
    #2 20 Cze 2016 23:21
    wtełek1
    Poziom 14  

Witaj. Tutaj nic nie trzeba rysować.

We wzmacniaczu masz po lewej stronie "Digital Input" a w TV masz "Optical Digital audio out"
    Kupujesz przewód optyczny, przykładowo Toslink D-TT05

0
  • #3 20 Cze 2016 23:34
    piotrek22101
    Poziom 39  

Pozostałe opcje to z tv gniazdko słuchawkowe,we wzmacniaczu audio i video in 1.2.3 (RCA) I trzecia opcja to z tv złącze EURO i wpiąć w to co wyżej,audio i video in 1.2.3.

1
  • #4 21 Cze 2016 07:22
    cravixix
    Poziom 3  

Dziekuje Panowie tak jak myslalem dla was to pestka a ja sie glowilem,przytlumila mnie na wzmacniaczu masa tych gniazdek.

A teraz pytanie sposrod tych trzech podlaczen ktore mi podaliacie ktore bedzie najlepiej brzmialo,gralo czy cos?

I jeszcze jedno pytanie bo jak juz mowilem jestem zielony a dla was to pryszcz czy moge glosniki podlaczyc w sposob zwykly kabelkowy czy musze koncowki robic jakies rca,chinch czy moze te wtyki bananowe?i gdzie dokladnie powinienem podpiac? (posiadam dwie kolumny)

Znow z gory wam dziekuje bo wiem,ze bedziecie znalali odpowiedz na te banalne dla was pytania

0