Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Voyager CRD stacyjka - nie można wyłączyć napięcia w kabinie

23 Cze 2016 11:54 813 6
  • Poziom 17  
    Witam, mam problem w Voyager CRD 2,5l z 2002 r z stacyjka. Nie potrafię przekręcić w pozycję -1, ogólnie jest wyrobiona i kluczyk w każdej pozycji można wyciągnąć. Na pozycji 0 niezależnie czy używam przycisk co niżej jak kluczyk wyciągnę to świeci przebieg w liczniku i jak otworzę drzwi to gong jest. Rozładowuje to w kilka dni akumulator, bo mam stały pobór prądu ok 0,5 A. Mogę wyciągnąć bezpiecznik 20A co miedzy dwoma dużymi przekaźnikami HZD LP wtedy napięcie w kabinie niknie, ale nie ma świateł awaryjnych. Rano wkładam ten bezpiecznik, ale to uciążliwe . Chciałem podać napięcie na wyłącznik świateł awaryjnych, ale to w/g mnie sterowane sygnałowo czy jak zwać, na pewno nie ma tam jak w starych autach przewodu prądowego . Podobnie z tymi co do stacyjki idą . W jaki sposób napięcie w kabinie wyłączyć ? Pewnie jakieś przewody co idą do stacyjki mają być złączone, jak wyciągnę kostkę co do stacyjki podłączona to nadal napięcie w kabinie. Inne wyjście to wymienić stacyjkę, ale to spore koszty. Pewnie stacyjka i immobilizer to za mało aby po wymianie uruchomić samochód . Nie mam tez pilota i jakby zacząć z wymiana stacyjki to pewnie więcej potrzeba. Auto było w tylne drzwi mocno uderzone.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 39  
    Stacyjka w voagerach ma jeszcze pozycję wsteczną. -1,0,1,2,Rozruch. Do przełączenia na -1 trzeba wciskać ten przycisk. Jeżeli go nie wciskamy to maxymalny dolny poziom jest 0 i wtedy napięcia są wyłączone. Wypięcie kostki stacyjki napewno wyłączy napięcie ,o ile to wina samej stacyjki. Ale wtedy będzie gong że coś nie tak ze stacyjką.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 17  
    Po bardzo dużej ulewie mam cały czas jakby włączoną stacyjkę, mogę nawet rozłączyć ją na kostce i nadal świeci się kontrolka ciśnienia oleju itp, łącznie z wentylatorem. Silnik odpalał na kilka sekund i gasł, immobilizer blokował, nie można też było wyłączyć świateł drogowych, niezależnie od pozycji przełącznika i ilości wyłączeń świeciły . Poruszałem wtyczkami pod skrzynką bezpiecznikową i silnik już pali, światła świecą kiedy mają, ale nadal nie można wyłączyć napięcia stacyjką . Zaduszam go. Zamówiłem skrzynkę bezpiecznikową i zobaczę co dalej wyjdzie.
    W/g komputerka błędów brak.
    Przerobiłem na użyteczną tackę na kubki z kawą . Wyrzuciłem spód, blaszkę z sprężynującymi wąsami odwróciłem i z przodu wnęki jest .
  • Poziom 17  
    Wymieniłem dzisiaj skrzynkę bezpiecznikową i przekręcając bardziej w lewo kluczyk w stacyjce, czyli z naciśnięciem przycisku obok, za ok minutę gaśnie podświetlenie przebiegu km, drzwi mogę otworzyć i gongu nie słychać, nie mam już poboru prądu ok 0.5 A co na postoju akumulator rozładowywał . Do tego jak wyłączę tak stacyjką wskazówki zegarów trochę poniżej zera opadają . Na poprzedniej skrzynce bezpiecznikowej tak nie było.
  • Poziom 17  
    Odcina zasilanie, z rok go mam i od początku akumulator rozładowywał . Teraz dobrze jest.
    Nie zrozumiałem, jak pilot mu zainstalować, a oryginalnego nie mam. Otwieranie z kluczyka to problem, do tego zamykać mogę tylko od strony pasażera . Dziękuję :)